لاوروف: خواهان حمایت بیشتر سازمان امنیت و همکاری اروپا در فرایند صلح قره&zwnjباغ هستیم

به گزارش مجله سفر به کانادا، وزیر امور خارجه روسیه امروز (پنج شنبه) در نشست سازمان امنیت و همکاری اروپا تاکید نمود، مسکو انتظار دارد کشورهای عضو این سازمان از فرایند صلح قره‌باغ حمایت فعالانه‌تری داشته باشند.

لاوروف: خواهان حمایت بیشتر سازمان امنیت و همکاری اروپا در فرایند صلح قره&zwnjباغ هستیم

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا دوبلکس با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه در نشست سازمان امنیت و همکاری اروپا که در سطح وزرا برگزار گردید، گفت: توافق‌های امضا شده در مورد حل بحران‌ها در حوزه این سازمان باید شاهد حمایت‌های بیشتر از سوی کشورهای عضو باشد چرا که این اقدام به اجرای این توافقات یاری شایانی می‌کند. ما انتظار داریم کشورهای عضو سازمان امنیت و همکاری اروپا از توافق صلح قره‌باغ حمایت بیشتری داشته باشند درست همان طور که ما به هر نحوی سعی می‌کنیم از این توافق حمایت کنیم. ما برای همکاری گروه مینسک سازمان امنیت و همکاری اروپا به ریاست روسیه، فرانسه و آمریکا ارزش بسیاری قائل هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم شفافیت‌سازی بیشتر و تحقیق برای مصالحه و سازش گفت: روسیه تشکیل یک کارگروه غیررسمی برای افزایش کارآمدی سازمان امنیت و همکاری اروپا را پیشنهاد می‌دهد. این اصلاحات باید با هدف تقویت شفاف‌سازی و کارآمدی نهادها، بهبود روش نظارت بر انتخابات، بهینه سازی برنامه اقدام و آماده‌سازی شورای وزیران و همچنین بهبود فرایند تخصیص بودجه صورت گیرند. ضروری است که پیش نویس یک برنامه به روز شده تهیه گردد تا به جای اختلافات بر آنچه ما را متحد می‌سازد، متمرکز و به دنبال سازش به وسیله گفت‌وگوهای شفاف و برابر باشد.

لاوروف همچنین تاکید نمود: در پی حملات تروریستی اخیر در اروپا، سازمان امنیت و همکاری اروپا باید نقش خود در مبارزه با تروریسم را پررنگ‌تر کند. حملات تروریستی وحشیانه در فرانسه و وین بر لزوم تقویت نقش سازمان امنیت و همکاری اروپا در مبارزه با تروریسم تاکید می‌کنند. تلاش‌های بیشتری نیز برای مبارزه با قاچاق مواد مخدر، جرائم سازمان‌یافته و جرائم سایبری ضروری است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آذر 1399 بروزرسانی: 23 آذر 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1341

به "لاوروف: خواهان حمایت بیشتر سازمان امنیت و همکاری اروپا در فرایند صلح قره&zwnjباغ هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لاوروف: خواهان حمایت بیشتر سازمان امنیت و همکاری اروپا در فرایند صلح قره&zwnjباغ هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید