برترین جایگزین ویزای شینگن کدام است؟

به گزارش مجله سفر به کانادا، بعد از اینکه امکان اخذ ویزای شینگن اروپا در ماه گذشته کم شد، دریافت پاسپورت دیگر کشورها پر رنگ تر شد. در این میان اخذ پاسپورت دومینیکا در کوتاهترین زمان با کمترین هزینه متقاضیان بیشتری پیدا نمود.

برترین جایگزین ویزای شینگن کدام است؟

برنامه سرمایه گذاری دومینیکا یکی از معتبرترین برنامه های شهروندی جهان است. کشور دومینیکا با استفاده از این برنامه در بخش های کشاورزی، توریسم، ساختمان سازی، مدارس و بیمارستانهای خود سرمایه گذاری می نماید و در قبال آن به متقاضی و بچه ها تا 30 سال پاسپورت مادام العمر اعطا می نماید.

اگر می خواهید برترین قیمت برای اخذ پاسپورت دومینیکا را بدست آورید آقای گنجی در این مطلب شما را هدایت می نماید.

چگونه پاسپورت دومینیکا بگیریم؟

تعجب نکنید، به ساده ترین روش ممکن می توانید برای اخذ پاسپورت دومینیکا اقدام کنید. هیچ احتیاجی به مصاحبه، مدرک زبان و انتظار طولانی ندارد. در طی 4 ماه به شما و همسر و بچه ها تا 30 سال پاسپورت مادام العمر اعطا می شود.

مزایای پاسپورت دومینیکا

فقط طی 4ماه می توانید از تمام مزایای زیر بهره مند شوید و برای خود و خانواده تان پاسپورت مطمئن را کسب کنید که در زیر به آن اشاره می کنیم:

  • عدم احتیاج به مدرک زبان و مصاحبه
  • دارای معافیت اقتصادیاتی به مدت 25 سال
  • سهولت در دریافت ویزای کانادا و آمریکا
  • امکان دریافت ویزای استرالیا بصورت آنلاین
  • بدون شرط حضور روزشمار در خاک دومینیکا
  • امکان سفربدون اخذویزا به بیش از 145 کشورجهان
  • امکان اقامت در انگلیس با هر بار ورود به مدت 6 ماه
  • امکان اخذ شهروندی برای بچه ها مجرد زیر 30 سال
  • امکان اخذ شهروندی برای پدر و مادر بالای سن 65 سال
  • تابعیت و شهروندی مادام العمر قابل انتقال به نسل های آینده
  • امکان اقامت در کشور های اتحادیه اروپا و حوزه شینگن به دفعات

چگونه پاسپورت دومینیکا را تمدید کنیم؟

برای تعویض پاسپورت دومینیکا یا تمدید پاسپورت دومینیکا احتیاجی نیست که آدرسی در دومینیکا داشته باشید، پاسپورت مادام العمر بوده و هر 10 سال با هزینه بسیار کم مجددا برای تمام اعضا خانواده تمدید می شود.

اخذ پاسپورت دومینیکا برای افراد زیر امکانپذیر است:

  • همسر متقاضی
  • پدر و مادر متقاضی
  • والدین همسر متقاضی
  • همه بچه ها تا 30 سال سن

فهرست کشورهای مجاز با پاسپورت دومینیکا ؟

کشورهای بدون ویزا با پاسپورت دومینیکا شامل 145 کشور می باشند که مهمترین آنها عبارتند از:

سفر به اروپا با پاسپورت دومینیکا:

سوئیس ، آلمان، دانمارک، اتریش، بلژیک، فنلاند، فرانسه، مجارستان، ایتالیا، هلند، نروژ، پرتغال، رومانی، اسلواکی، اسپانیا، سوئد، انگلیس و…

سفر به آسیا با پاسپورت دومینیکا:

روسیه، کره جنوبی، چین، هنگ کنگ، اندونزی، مالزی، فیلیپین، سنگاپور، سری لانکا، امارات و…

سفر به آفریقا با پاسپورت دومینیکا:

آفریقای جنوبی، مصر، کنیا، تانزانیا، اوگاندا، موزامبیک و …

سفر به آمریکا با پاسپورت دومینیکا:

برزیل، کلمبیا، کوبا، نیکاراگوئه، پاناما، ونزوئلا و…

پاسپورت دومینیکا برای ایرانیان

دیگر در صف شینگن منتظر نمانید، شما با داشتن شهروندی دومینیکا و اخذ پاسپورت دومینیکا که یکی از آسان ترین پاسپورت ها برای ایرانیان است از مزایای این پاسپورت بهره مند شوید و به راحتی به افتتاح حساب خارجی، سفر، تحصیل در 145 کشور بپردازید.

این پاسپورت برای افراد بالای 16 سال با اعتبار 10 ساله و برای افراد زیر 16 سال با اعتبار 5 سال (برای تنو عکس بچه ها) صادر می شود . توجه داشته باشید که تابعیت و شهروندی دومینیکا مادام العمر است و به نسل های بعدی بچه ها شما نیز انتقال می یابد.

ویزای مولتی آمریکا با پاسپورت دومینیکا

آیا می دانستید که ویزای 10 ساله آمریکا امکانپذیر است، برای سفر به آمریکا با پاسپورت ایرانی و دومینیکایی امکانی وجود ندارد اما با اخذ پاسپورت دومینیکا، چون ملیت شما تغییر می نماید می توانید به راحتی ویزای آمریکا را به وسیله b1,b2 با تکمیل فرم DS160 کسب کنید. این دو ویزا، مخصوص افرادی است که برای سرگرمی یا ملاقات از اقوام وارد خاک امریکا می شوند و برای سفر به آمریکا با پاسپورت دومینیکا اجازه اقامت هر دفعه تا 6ماه را می دهد که قابل تمدید است.

پاسپورت دومینیکا بهتره یا ترکیه

اقامت اجباری برای دریافت پاسپورت همه کشورها وجود دارد ولی در این بین استثناهایی وجود دارد.

اگر می خواهید پاسپورت ترکیه را دریافت کنید، باید 2 هفته در سال در این کشور اقامت کنید و اگر پاسپورت بخواهید باید حداقل 11 ماه در پنج سال متوالی در ترکیه بمانید، اما برای اینکه پاسپورت دومینیکا را دریافت کنید احتیاجی نیست در این کشور اقامت داشته باشید یا حتی از این کشور بازدید کنید و به شما و اعضای خانواده شما از ابتدا پاسپورت اعطا می شود. حتی اگر بعدا صاحب فرزند شوید یا ازدواج کنید، تابعیت دومینیکا به فرد نو از طرف شما انتقال می یابد.

معایب زندگی در ترکیه شامل موارد زیر است:

هزینه بالای بنزین

نرخ بالای اقتصادیات

نبود امنیت در برخی از منطقه ها شهر

رفتار غیر عادی افراد متعصب و مذهبی

راننده های خسته، شلوغی و ترافیک خیابان ها

در نهایت جزو محدوده کشورهای خاورمیانه خواهید بود

اخذ پاسپورت دوم

فقط برخی کشورها به شما تابعیت و پاسپورت دوم را می دهند که مقرون به صرفهترین آنها دومینیکا می باشد، مثلا ترکیه 4 برابر گرانتر از دومینیکا است ولی با پاس ترکیه امکان سفر به انگلیس را ندارید!

اعتبار پاسپورت دومینیکا

از جمله مزایای پاسپورت دومنیکا می توان به موارد مهمی اشاره نمود مثلا، دومینیکا کشوری با امنیت اقتصادی بالا است که اقتصادیاتی برای افراد غیر مقیم ندارد، دارای کمترین اندازه جرم و جنایت در کل منطقه است و با وجود کوه های سرسبز، رودخانه ها و آبشارهای بی نظیر و سواحل شنی یکی از طبیعی ترین منطقه ها جهان است. کشور دومینیکا مقرون به صرفه ترین برنامه شهروندی به وسیله سرمایه گذاری را ارائه می دهد.

قیمت پاسپورت دومینیکا

هزینه اخذ گذرنامه دومینیکا را فقط بعد از قبولی و تایید دولت دومینیکا به این کشور پرداخت خواهید کرد. روش های دریافت پاسپورت دومینیکا شامل دو بخش است:

1- پرداخت هزینه های اخذ پاسپورت دومینیکا به وسیله سرمایه گذاری

2- پرداخت هزینه های دولتی اخذ پاسپورت دومینیکا

دو روش کلی خرید ملک و دونیشین شرکتی مطمئن می باشند که فقط احتیاج به تمکن اقتصادی خوب دارید.

تحصیل در رشته پزشکی با پاسپورت دومینیکا

با تحصیل در برترین دانشگاه های اروپا و آمریکا و کانادا، میتوانید آینده ای خوب داشته باشید. اگر قصد تحصیل در رشته پزشکی و مهندسی را دارید با پاسپورت دومینیکا بهراحتی وارد هر کشوری شوید و 6 ماه فرصت خواهید داشت که حضورا با اساتید دانشکده مورد نظر خود در آمریکا و کانادا ملاقات کنید و با اخذ پذیرش، ویزای دانشجویی و بعد از سرانجام تحصیل و کار اقامت دائم بگیرید.

آیا کشور دومینیکا در ایران سفارت دارد؟

در ایران سفارت انگلیس در تهران خدمات کنسولی دومینیکا را انجام می دهد. اما، کشور دومینیکا در ایران سفارت ندارد و کشورهای دیگر مانند کانادا، امارات خدمات مربوط به ایرانیان را انجام می دهند. وکیل خوب در کانادا شرایط اخذ دومینیکا را برای شما تسهیل می نماید.

مدارک لازم برای اخذ پاسپورت دومینیکا

خبر خوب اینکه مصاحبه و مدرک زبان و شرط حضور در خاک دومینیکا ندارد، فقط مدارک شناسایی مثل شناسنامه و کارت ملی و سند ازدواج و تست پزشکی و سوپیشینه برای اخذ پاسپورت دومینیکا احتیاج دارید.

موسسه مهاجرتی گنجی

با توجه به محدودیت هایی که در سالهای اخیر برای اقدام ایرانیان در برنامه های اخذ شهروندی در سراسر جهان بوجود آمده، خوشبختانه کشور دومینیکا همچنان پرونده ایرانیان را می پذیرد و افراد ایرانی امکان اقدام برای دریافت پاسپورت دومینیکا را دارند. آقای گنجی وکیل رسمی کانادا و تیم ایشان در موسسه مهاجرتی گنجی می توانند برترین و مناسب ترین برنامه را برای برطرف احتیاجهای شما در برنامه کانادا و دومینیکا معرفی نمایند.

خوشبختانه امکان آنالیز رایگان شرایط شما برای مهاجرت به کانادا با ویزای تحصیلی کانادا، ویزای توریستی کانادا، ویزای استارتاپ کانادا به وسیله ما طی فرم ارزیابی فراهم می باشد.

منبع: فوت و فن
انتشار: 5 آبان 1401 بروزرسانی: 5 آبان 1401 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 2185

به "برترین جایگزین ویزای شینگن کدام است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین جایگزین ویزای شینگن کدام است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید