بررسی آخرین مسائل محیط زیستی و مهاجرین در وزارت امور خارجه

به گزارش مجله سفر به کانادا، در جلسه وزیر امور خارجه کشورمان و مدیران و کارشناسان ارشد حوزه معاونت حقوقی و بین المللی وزارت امور خارجه، مسائل متعدد زیست محیطی، مهاجران و پناهندگان مورد بررسی قرار گرفت.

بررسی آخرین مسائل محیط زیستی و مهاجرین در وزارت امور خارجه

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، روز گذشته (سه شنبه) در نشست تخصصی به ریاست حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با مجموعه مدیران و کارشناسان ارشد حوزه معاونت حقوقی و بین المللی وزارت امور خارجه، آخرین فرایند موضوعات و مسائل مهم بین المللی، برنامه ها و فرایند تعاملات و مشارکت کشورمان و همچنین فعالیت برخی نهاد های ملی مسئول پروژه ها مورد بحث و مصاحبه قرار گرفت.

در این جلسه مسایل متعدد زیست محیطی، مهاجران و پناهندگان با تمرکز بر اولویت ها، برنامه های کاری سال و چگونگی مشارکت و مساعدت وزارت امور خارجه به سازمان ها و نهاد های مرتبط و پیگیری همکاری های دو و چند جانبه به ویژه در مسائل مهم آب و مهار ریزگرد ها مورد بررسی قرار گرفت و راه چاره ها برای مدیریت و پیشبرد بهینه این موضوعات از طریق وزارت امور خارجه، بررسی شد.

موضوع حقوق بشر و بررسی فرایند ها و رویکرد های بین المللی و همچنین سفر اخیر گزارشگر ویژه آثار منفی اقدامات قهری یکجانبه (تحریم ها) به کشورمان که با هدف بررسی آثار تحریم های نامشروع و ضد بشری بر شرایط حقوق بشر صورت گرفت نیز از دیگر محور های این نشست بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 تیر 1401 بروزرسانی: 18 تیر 1401 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 2112

به "بررسی آخرین مسائل محیط زیستی و مهاجرین در وزارت امور خارجه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بررسی آخرین مسائل محیط زیستی و مهاجرین در وزارت امور خارجه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید