10 لقمه قصه در بازار کتاب سرو می شود، مینیمال هایی برای بچه ها

به گزارش مجله سفر به کانادا، طاهره ایبد نویسنده ادبیات کودک و نوجوان در مصاحبه با خبرنگاران، با اعلام این خبر گفت: 10 لقمه قصه، یک پروژه گروهی است که توسط هفت نفر از نویسندگان کودک کشور پیش می رود. نتیجه این پروژه، تولید 10 کتاب داستان مینی مالیستی است که قرار است به صورت یک پکیج به چاپ برسد. داستان ها هم همان طور که معین شد، آثاری مینی مالیستی برای بچه ها هستند.

10 لقمه قصه در بازار کتاب سرو می شود، مینیمال هایی برای بچه ها

وی افزود: این پروژه در حال حاضر مرحله تصویرگری را طی می کند و مسئولان انتشارات امیرکبیر امیدوارند به نمایشگاه کتاب تهران برسد. مجموعه دو جلدی پپه چپه هم اثر دیگری که است در انتشارات امیرکبیر دارم و به نمایشگاه کتاب خواهد رسید. هر جلد این مجموعه، 10 داستان برای بچه ها دارد.

این نویسنده کودک در ادامه گفت: چند کتاب دیگر که آماده چاپ هستند، دارم که قرار است توسط انتشارات سروش به چاپ برسند. کوزه ای که تنها بود نام یکی از این کتاب هاست که داستان است اما 2 کتاب دیگرم که قرار است توسط این ناشر چاپ شود، قصه بازی شناخت هستند که با برش و فرم خاصی که دارند، بچه ها به سمت داستان جلو می برند و بچه ها با حرکت، متوجه می شوند که چه اتفاقی در داستان می افتد. کفش من می شی؟ و من جای کی هستم؟ عنوان این 2 کتاب است که مانند کوزه ای که تنها بود زیر چاپ هستند.

ایبد گفت: یکی دیگر از کتاب های آماده چاپم، قورباغوری است که داستانی برای بچه ها است و قرار است توسط کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان به چاپ برسد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 989

به "10 لقمه قصه در بازار کتاب سرو می شود، مینیمال هایی برای بچه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 لقمه قصه در بازار کتاب سرو می شود، مینیمال هایی برای بچه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید