گره گشایی از مسائل خراسان شمالی با بازشدن پای بخش خصوصی

به گزارش مجله سفر به کانادا، استاندار خراسان شمالی گفت: تا زمانیکه پای بخش خصوصی به این استان باز نشود، گره ها در این استان باقی خواهند ماند.

گره گشایی از مسائل خراسان شمالی با بازشدن پای بخش خصوصی

به گزارش خبرنگاران، محمد علی شجاعی در جلسه شورای اداری که با حضور رئیس دیوان محاسبات کشور برگزار گشت، افزود: باید کمک شود تا پای بخش خصوصی داخلی و خارجی به این استان باز شود و در این راستا تلاش خواهیم کرد تا از استان های دیگر جذب سرمایه گذار برای این استان داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه شرایط کشور ویژه است و این شرایط بر کسی پوشیده نیست، ادامه داد: ما مسئولان شرایط ویژه را می دانیم اما مردم آن را بر سر سفره های خود درک می کنند و اگر بخواهیم روال کاری خود را به شیوه گذشته ادامه دهیم به جایی نخواهیم رسید و حتی مسائل زیادتر نیز خواهد شد.

شجاعی اظهار کرد: تلاش می کنیم تا با پیگیری های بیشتر و با تشخیص اولویت، شرایط را کاملا درک کرده و حداکثر استفاده را از منابع محدود اقتصادی ببریم تا پاسخ گوی مردم باشیم. یکی از اقداماتی که باید انجام شود برچیده شدن تمرکز در مرکز کشور است که باید به این موضوع توجه ویژه شود.

کننده عالی دولت در استان با بیان اینکه اولویت نخست اقتصادی خراسان شاقتصادی بخش روستا و کشاورزی و اولویت بعدی گردشگری است، توضیح داد: بنا بر آمار ارائه شده حدود 20 میلیون مسافر از این استان تردد می کنند اما مگر می شود این تعداد مسافر از یک استان عبور کند و فکری برای آن نکرد که متاسفانه فکری نیز نشده است.

وی در رابطه با معلولان نیز اظهار کرد: عدم توجه به برخی از مسائل مهم موجب شده تا آنچه شایسته معلولان است موجب نشود تا آن ها راحت تر زندگی کنند. باید شرایط ویژه ای را فراهم کنیم تا آن ها بتوانند راحت تر زندگی کنند.

حیاتی معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان شاقتصادی نیز گفت: تمامی معوقات کارگران شهرداری های استان به طور کلی پرداخت شده است و معوقات شرکت های عمرانی استانی و ملی نیز تا 80 درصد پرداخت شده و 20 درصد باقی مانده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 195

به "گره گشایی از مسائل خراسان شمالی با بازشدن پای بخش خصوصی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گره گشایی از مسائل خراسان شمالی با بازشدن پای بخش خصوصی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید