گرانترین حمام ها در لوکس ترین ویلاهای دبی

به گزارش مجله سفر به کانادا، گرانترین حمام ها که تصاویر آن را در انتهای این مطلب مشاهده خواهید کرد، همگی در مجتمع ویلاهای XXII Carat در جزیره نخل جمیرا قرار دارند. جزیره نخل جمیرا یک مجمع الجزایر در دبی، امارات متحده عربی است. نخل جمیرا یکی از سه جزیرهٔ نخلی دبی است. در طراحی این جزیره از درخت نخل الهام گرفته شده است و دارای 17 شاخهٔ عظیم است که توسط یک حصار 12 کیلومتری حفاظت شده است.

گرانترین حمام ها در لوکس ترین ویلاهای دبی

جهت دریافت خدمات ساخت ویلا در باغ با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

این مجتمع که در ماه های آینده امسال افتتاح خواهد شد ، 22 ویلا دارد که در حمام آنها وان های عمیق سنگ تراشی شده از جنس سنگ های کریستالی که از جنگل های برزیلی آمازون استخراج شده است دارند. سازندگان این وان های کریستالی معتقدند این نوع سنگ باعث می گردد استرس و نگرانی های روزمره از بدن انسان خارج گردد و چه چیزی بهتر از اینکه آنها این آرامش را حین استحمام کسب نمایند.

البته باید بدانید که هر یک از این سنگ های با ارزش وزنی بیش از 10 هزار کیلوگرم دارند ، آنها از آمریکای جنوبی به خاورمیانه صادر می شوند و در آنجا تکه تکه شه و توسط متخصصان حکاکی و سنگ تراشی می شوند. اینکار صدها ساعت طول می کشد. این سنگ تراشان سطح این سنگ ها را به نرم ترین شکل ممکن می تراشند. اما سطح خارجی سنگ ها تا جای ممکن دست نخورده باقی می مانند تا تضاد بین طبیعت و کار دست معین گردد. ساکنین این ویلاها در XXII Carat دبی اولین افراد در دنیا خواهند بود که در این وان های لوکس و منحصر به فرد استفاده خواهند کرد و معجزه آن را متوجه خواهند شد.

این ویلاها که به سبک مدیترانه ای ساخته شده اند قیمتی بین 10 میلیون تا 25 میلیون دلار خواهند داشت. هر یک از ویلاها هفت اتاق خواب دارند بنابراین جمعیت بیشتری می توانند در هر ویلا اقامت نمایند. در کنار قیمت باورنکردنی که این ویلا ها دارند در حال حاضر 30 درصد آنها از پیش گرفته شده اند.

گردشگری یکی از استراتژی های مهم امیرنشین دبی برای سرازیری دلار به امارات متحده می باشد. گردشگری دبی بیشتر بر خرید است اگر چه جذابیت های مدرن و تاریخی نیز دارد. در سال 2007 میلادی شهر دبی 8اُمین شهر پربازدید دنیا بود. انتظار می رود که در سال 2015 میلادی، 15 میلیون گردشگر به دبی سفر کند.

منبع: گردشبان
انتشار: 21 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 824

به "گرانترین حمام ها در لوکس ترین ویلاهای دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرانترین حمام ها در لوکس ترین ویلاهای دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید