انتها کار غسالخانه دارالرحمه شیراز در آینده نزدیک

به گزارش مجله سفر به کانادا، خبرنگاران/فارس عضو شورای شهر شیراز اعلام کرد که به زودی سردخانه و غسالخانه دارالرحمه این کلانشهر تعطیل و کار شست وشو و نگهداری اجساد در بهشت احمدی انجام خواهد شد.

انتها کار غسالخانه دارالرحمه شیراز در آینده نزدیک

سعید نظری در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه دارالرحمه شیراز در حال حاضر ظرفیتش برای پذیرش اجساد کامل شده است، گفت: علی رغم تکمیل بودن ظرفیت این مکان و قیمت بالای فروش قبرها، اما همچنان مردم از دفن اجساد بستگان خود در دارالرحمه استقبال می نمایند.

او با تاکید بر اینکه کوشش شورای شهر شیراز بر تسریع در راه اندازی سردخانه مرکزی این کلانشهر در بهشت احمدی در آینده ای نزدیک است، اضافه کرد: همه امکانات مورد احتیاج در بهشت احمدی پیش بینی و آماده شده است. هم اینک روزانه بیش از هفت مورد دفن در این مکان انجام می گردد.

عضو کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر شیراز با اشاره به وجود 23 آرامستان در سطح مناطق یازده گانه شهرداری شیراز و فعال بودن هفت مورد از آنها تاکید نمود که وجود آرامستان در مناطق مسکونی به لحاظ بهداشتی صحیح نیست و به همین دلیل شورا در کوشش است تا خدماتی در بهشت احمدی ارائه گردد که علاوه بر استقبال از این مکان، شاهد سرانجام پذیرش اجساد در دارالرحمه نیز باشیم.

نظری گفت: قبرهای دو و سه طبقه و خانوادگی در دارالرحمه شیراز ساخته شده که به ناچار باید امر پذیرش برای این دسته از رزروی ها انجام گردد.

او عدم دسترسی آسان به بهشت احمدی را از علل اصلی اصرار مردم برای دفن اجساد در دارالرحمه شیراز عنوان نمود و گفت: مشکل جهت دسترسی تقریبا حل شده است.

سخنگوی شورای شهر شیراز همچنین گفت که شبکه حمل متوفی به بهشت احمدی نیز طی آیین نامهای در دو کمیسیون عمران و بودجه ساماندهی شده است.

به گفته نظری، نرخ گذاری آمبولانس های حمل متوفی که پیش از این سلیقگی انجام می شد و مردم نسبت به آن اعتراض داشتند، در آیین نامه مذکور به عنوان یک اولویت آنالیز و قیمت جابه جایی ها مشخص شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 640

به "انتها کار غسالخانه دارالرحمه شیراز در آینده نزدیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتها کار غسالخانه دارالرحمه شیراز در آینده نزدیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید