هشدار ، محلول های ضدعفونی کننده تکنام و گل آرای نخرید

به گزارش مجله سفر به کانادا، معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: محلول ضدعفونی کننده سطوح با نام تجاری تکنام و محلول ضدعفونی کننده دست با نام تجاری گل آرای به دلیل عدم کسب مجوز و نداشتن پروانه بهداشتی ساخت، غیرقابل مصرف است.

هشدار ، محلول های ضدعفونی کننده تکنام و گل آرای نخرید

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، دکتر فرزانه فرجیان یک شنبه 11 خرداد اضافه کرد: شهروندان برای حفظ سلامت و ایمنی خانواده خود مواد ضدعفونی نماینده مورد احتیاج خود را حتما از داروخانه ها تهیه و در هنگام خرید نیز توجه نمایند که محصول مربوطه نشان سازمان غذا و دارو و پروانه داشته باشد.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اضافه کرد: با توجه به احتیاج و تقاضای زیاد مردم ممکن است بخشی از اقلام فراوریشده غیرمجاز در فروشگاه ها نیز توزیع شده باشد. از مردم درخواست می گردد تا در این زمینه هوشیار باشند و هنگام خرید به مواردی مانند پروانه ساخت، شماره تلفن و آدرس فراورینماینده و تاریخ فراوری و انقضای محصول توجه نمایند.

این مسئول تاکید نمود: استفاده از محلول ضدعفونی نماینده تقلبی برای مقابله با کرونا، مسائل جسمی و پوستی برای افراد به همراه خواهد داشت.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 11 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1063

به "هشدار ، محلول های ضدعفونی کننده تکنام و گل آرای نخرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار ، محلول های ضدعفونی کننده تکنام و گل آرای نخرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید