ناچاریم مواد ضدعفونی کننده را از بازار آزاد و مبادی غیر رسمی تامین کنیم

به گزارش مجله سفر به کانادا، خبرنگاران/البرز معاون سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: با توجه به اینکه تعداد مسافرانی که با اتوبوس جابه جا می شوند بیشتر از تاکسی است، فعلا ضدعفونی کردن اتوبوس ها را در اولویت قرار داده ایم.

ناچاریم مواد ضدعفونی کننده را از بازار آزاد و مبادی غیر رسمی تامین کنیم

امیر عطایی نیا در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا در استان، ضرورت ضدعفونی کردن وسایل حمل و نقل عمومی برای پیشگیری از انتقال ویروس به مسافران دو چندان شده است.

وی با بیان اینکه با افزایش تقاضا، خرید ماسک و مواد ضدعفونی کننده به معضلی برای سازمان تبدیل شده، ادامه داد: تا کنون سهمیه ای به سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج برای تامین اقلام بهداشتی مورد نیاز اختصاص داده نشده و ما ناچاریم مواد ضدعفونی کننده را از بازار آزاد و مبادی غیر رسمی تامین کنیم.

این مسئول با بیان اینکه در شرایط فعلی اولویت ضدعفونی کردن اتوبوس های سطح شهر است، اضافه کرد: با توجه به اینکه تعداد مسافرانی که با اتوبوس جابه جا می شوند بیشتر از تاکسی است، فعلا ضدعفونی کردن اتوبوس ها را در اولویت قرار داده ایم.

عطایی نیا اضافه کرد: برای تاکسی ها هم مواد ضدعفونی کننده بین کنندگان خطوط توزیع شده و از طریق آنها در اختیار رانندگان قرار می گیرد.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه کرج حدود 12 هزار تاکسی دارد، تامین مواد ضدعفونی کننده برای همه آنها ساده نیست به همین دلیل از تاکسیداران درخواست می شود برای حفظ سلامت خودشان هم که شده با سازمان در این خصوص همکاری داشته باشند و ضمن رعایت بهداشت فردی، در صورت امکان مواد ضد عفونی کننده مورد نیاز خود را تهیه کنند.

معاون سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: در حال حاضر تمام اتوبوس های ملکی و بخش خصوصی کرج هر شب ضدعفونی می شوند و این فرایند تا پایان اپیدمی این ویروس ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 848

به "ناچاریم مواد ضدعفونی کننده را از بازار آزاد و مبادی غیر رسمی تامین کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناچاریم مواد ضدعفونی کننده را از بازار آزاد و مبادی غیر رسمی تامین کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید