دانشگاه مک گیل دانشگاه اول کانادا میباشد

به گزارش مجله سفر به کانادا، این دانشگاه یکی از دانشگاه های معتبر دنیاست که رتبه 17 را در میان دانشگاه های دنیا کسب نموده است و دانشگاه اول کانادا هم محسوب می گردد. مزیت دانشگاه مک گیل تدریس به زبان انگلیسی است.

دانشگاه مک گیل دانشگاه اول کانادا میباشد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

خبرگزاری خبرنگاران، گروه دانشگاه- این دانشگاه یکی از دانشگاه های معتبر جهانست که رتبه 17 را در میان دانشگاه های جهان کسب نموده است و دانشگاه اول کانادا هم محسوب می گردد. مزیت دانشگاه مک گیل تدریس به زبان انگلیسی است. در بیشتر دانشگاه های کانادایی، زبان تدریس فرانسه است و کسانی که تسلط کافی به فرانسه ندارند، با مسائل زیادی برای ادامه تحصیل در این دانشگاه ها روبرو می شوند، اما برای بیشتر افرادی که علاقمند به ادامه تحصیل در کانادا هستند، مک گیل می تواند بهترین گزینه باشد.

اعتبار این دانشگاه به قدری بالاست که تحصیل در آن تضمین نماینده آینده شغلی دانشجویان آن خواهد بود. آمار ها هم نشان می دهند فارغ التحصیلان دانشگاه مک گیل راحت تر از سایر دانشجویان کانادایی در پیدا کردن شغل پیروز می شوند. شاید دلیل این توفیق هم ارتباط بالای دانشگاه مک گیل با بخش های صنعتی در کشور کانادا باشد.

تاریخچه مک گیل

دانشگاه مک گیل یک دانشگاه انگلیسی زبان واقع در مرکز یکی از عظیم ترین شهرهای فرانسه زبان در جهان است. این دانشگاه در سال 1821 تاسیس شده دانشگاه مک گیل را جمز مک گیل تاسیس کرد. تاجر کانادایی که زمین هایی را با هدف تاسیس کالج مونترال وقف کرد. امکانات پیشرفته و نوآوری های دانشگاه مک گیل اساتید و پژوهشگران سطح بین المللی و همچنین دانشجویان بر تر را به خود جذب نموده است.

مک گیل یکی از عظیم ترین دانشگاه های کانادا با تقریبا 30000 دانشجو، بیش از 2000 کارمند آموزشی و 73 موسسهٔ تحقیقاتی وابسته است. این دانشگاه، یکی از موسسات تحقیقاتی پیشرو آمریکای شاقتصادی است و دارای 11 دانشکده و 10 مدرسهٔ حرفه ای بوده. مرکزContinuing Education دانشگاه مک گیل دوره ها و یا برنامه های گواهی و دیپلم را در طیف گسترده ای از زمینه ها ارائه می دهد. این دانشگاه به تدریس و پژوهش ارزش زیادی می دهد و مرکز آموزش و یادگیری این دانشگاه آموزش و پیشرفت های رسمی ای را برای تمامی کارمندان آموزشی دانشگاه فراهم می نماید. این مرکز همچنین دسترسی به روش ها و فن آوری های جدید تدریس را برای آن ها مسجل نموده و در زمینهٔ چگونگی توسعهٔ مهارت های استادان دانشگاه تحقیق می نماید.

جالب است بدانید فارغ التحصیلان مک گیل مدارک خود را بسیار کاربردی و شهرت این دانشگاه را مورد احترام کارفرمایان و دیگر دانشگاه ها می بینند.

پژوهش، رکن اصلی دانشگاه مک گیل

نقطه قوت دانشگاه در پژوهش است. در طیف گسترده ای از رشته ها است از جمله: عصب شناسی، تحقیقات سرطان، حقوق، تحقیقات در زمینهٔ آب و هوا، علوم کشاورزی و علوم زیست محیطی، تحقیقات مواد جدید، تحقیقات ژنتیکی، فلزات و مواد، پژوهش زبان، تحقیقات پزشکی هوافضا، علوم انسانی، علوم اجتماعی، هوش مصنوعی، مردمان بومی، شیمی و صنعت و پژوهش آموزش و پرورش.

این دانشگاه به تدریس و پژوهش ارزش زیادی می دهد و مرکز آموزش و یادگیری این دانشگاه آموزش و پیشرفت های رسمی ای را برای تمامی کارمندان آموزشی دانشگاه فراهم می نماید. این مرکز همچنین دسترسی به روش ها و فن آوری های جدید تدریس را برای آن ها مسجل نموده و در زمینهٔ چگونگی توسعهٔ مهارت های استادان دانشگاه تحقیق می نماید.

دانشجویان بین المللی

دانشگاه مک گیل به عنوان یکی از دانشگاه های جامع بین المللی در شمال آمریکا به رسمیت شناخته شده و افتخار عظیمی به تنوع دانشجویان، استادان و فارغ التحصیلانش دارد. تقریبا 15% دانشجویان در مقطع کار شناسی تمام وقت این دانشگاه اهل کانادا نیستند. در خصوص دانشجویان تحصیلات تکمیلی تمام وقت، این رقم به حدود 25% افزایش می یابد. به طور کلی، دانشجویان بین المللی 4500 نفر بوده و اهل بیش از 156 کشور می باشند و بیش از 15% کل دانشجویان را تشکیل می دهند.

تبادل دانشجو و تحصیل در خارج از کشور

بیش از 50 موسسهٔ معتبر در سراسر جهان در تبادل دانشجو با مک گیل به توافق رسیده اند. همچنین دانشجویان مک گیل به وسیله موافقت نامه های چند جانبه به تقریبا 500 دانشگاه دیگر در سراسر جهان برای انجام بخشی از مطالعات خود دسترسی دارند. دانشجویان همچنین از همکاری مک گیل در برنامهٔ جا به جایی دانشجو با 9 دانشگاه عظیم کانادا بهره مند می شوند (با این حال دانشجویان شرکت نماینده تنها شهریهٔ ثابت مک گیل را پرداخت می نمایند).

مرکز خدمات دانشجویان بین المللی مسئول ارائهٔ برنامه هایی در ترویج رشد و توسعهٔ دانشجویان بین المللی و تسهیل سازگاری آن ها با مک گیل و مونترال می باشد. این خدمات شامل موارد زیر است:

آشنایی و جهت دهی، بیمه سلامت، فعالیت های فرهنگی و اجتماعی، مشاوره و پشتیبانی برای مسائل مربوط به انطباق فرهنگی، یاری در رابطه با قوانین و مقررات مهاجرت، نامه برای انتقال وجوه و یاری های اقتصادی محدود در مواقع ضروری. همچنین شبکه دانشجویان بین المللی مک گیل راه اندازی شده است تا به عنوان یک شبکهٔ اجتماعی و حمایتی برای دانشجویان بین المللی عمل کند.

مک گیل بهترین رتبهٔ دانشگاهی را در میان دانشگاه های کانادا داراست و در آخرین رتبه بندی جهانی منتشر شده رتبهٔ هجدهم جهان را در اختیار داشت. (رتبه بندی سال 2009) با داشتن بیش از 200 هزار دانش آموخته و استاد در سرتاسر جهان مک گیل یکی از شناخته شده ترین دانشگاه ها در زمینه های مختلف علوم است. به عنوان نمونه می توان به یازده برندهٔ جایزهٔ نوبل، دو نخست وزیر، سه فضانورد، چهار قاضی دادگاه عالی کانادا، سه رهبر کشورهای خارجی، نه برندهٔ جایزهٔ آموزشگاه، سه برندهٔ جایزه پولیتزر، و بیست و پنج مدالیست بازی های المپیک نام برد.

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 31 فروردین 1399 بروزرسانی: 3 دی 1402 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 850

به "دانشگاه مک گیل دانشگاه اول کانادا میباشد" امتیاز دهید

1 کاربر به "دانشگاه مک گیل دانشگاه اول کانادا میباشد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه مک گیل دانشگاه اول کانادا میباشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید