مهم ترین خودروهایی که به نمایشگاه آلمان می روند

به گزارش مجله سفر به کانادا، در حالی که شروع نمایشگاه خودرو فرانکفورت را بعضی به سال 1896، بعضی به سال 1919 و بعضی دیگر سال 1991 حواله می دهند، هیچگاه در 120 سال اخیر از شور و حرارت برگزاری این رویداد فناوری و صنعتی کاسته نشده و حالا تا پنجشنبه قرار است دوره جدید آن با تمرکز روی تولیدات برقی، حمل و نقل اشتراکی و رانندگی هوشمند کار خود را رسما شروع کند. پیش بینی می گردد چیزی نزدیک به هزار شرکت و هشت میلیون نفر بازدیدنماینده از شصت و هشتمین دوره این رویداد مهم بازدید نمایند.

مهم ترین خودروهایی که به نمایشگاه آلمان می روند

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید.

بی شک نمایشگاه خودروی فرانکفورت مهم ترین رویداد خودرویی دنیا بوده و سال جاری نیز شاهد معرفی محصولات جدید زیادی در این نمایشگاه خواهیم بود. البته دنیای خودرو در سال های اخیر کاملاً دگرگون شده و جهت گیری های جدیدی را شاهد هستیم به گونه ای که بعضی از خودروسازان درجه یک دنیای در بعضی نمایشگاه های معتبر شرکت نمی نمایند و به جای آن بیشتر روی فضای مجازی و رویدادهای شخصی و تکنولوژی تمرکز نموده اند اما با این حال نمی توان اهمیت نمایشگاه هایی همچون فرانکفورت را انکار کرد. این رویداد سال جاری میزبان خودروهای سبک، سنگین، کلاسیک و تیونینگ شده است. ضمن اینکه در دامنه ای گسترده روی تکنولوژی خودران تمرکز دارد. اینجا مروری خواهیم داشت روی پنج خودرو مهمی که در خلال این رویداد معرفی می شوند و احتمالا بیشترین استقبال را متوجه سازندگان شان خواهند کرد.

فولکس واگن آی دی3

حالا پس از طی حدود 160 هزار کیلومتر مسافت، اولین فولکس کاملا برقی دنیا آزمایش های خود را با موفقیت پشت سر گذاشته است. آی دی3 که قرار است مستقیما بازار خودروهایی نظیر تسلا مدل3، نیسان لیف و رنو زوی را در اروپا هدف قرار دهد، در تریم های مختلف بسته به بهای پرداختی چیزی بین 330 ال 550 کیلومتر برد داشته و ارزش خرید بالایی دارد. طرح نهایی این خودرو مهم ترین مسئله ای است که علاقه مندان را برای دیدنش رهسپار فرانکفورت خواهد نمود.

لندروور دیفندر

با اینکه تصویر کلی خودرو، طرح کابین و مشخصات فنی دیفندر جدید لو رفته اما هنوز هم عطش بالایی برای دیدن دستپخت جگوار لندروور وجود دارد و خب، به نظر می رسد سازنده بریتانیایی به رغم همه نقدها کار در خور توجهی ارائه خواهد داد.

هیوندای 45 برقی

گفته شده هیوندای با این کانسپت برقی سعی دارد زیربرند تازه خود را به دنیا معرفی کند. طرح اولیه 45 به محصولات دهه 70 و 80 میلادی با فرم فست بک، جعبه ای، رترو و اسپورت شبیه است و به نظر می رسد کیفیت طراحی قابل تحسینی از خود ارائه کند.

اشکودا اکتاویا 2020

نسل تازه سدان اهل جمهوری چک، کیفیتی به مراتب بهتر از همواره خواهد داشت. این را می توان از روی رندرهای خودرو که در وب سایت های مختلف منتشر شده اند فهمید. در عین حال اکتاویا ارزش بالایی برای اشکودا داشته و به نظر تمام هم و غم سازنده روی توسعه کیفی این سدان پرفروش واقع شده است.

ب ام و آی4

سدان تمام برقی، پیشرفته و جذاب خودروساز باواریا برای شکست دادن محصولاتی نظیر تسلا مدل 3 قرار است در نمایشگاه 2019 فرانکفورت معرفی گردد. خودرویی که با زبان طراحی تازه شرکت که نادر فقیه زاده عضو برجسته دپارتمان طراحی گروه ب.ام.و در خلق آن مشارکت داشته، ساخته و پرداخته شده و گفته می گردد احتمالا تحسیت همگان را برخواهد انگیخت.

منبع: دیوار
انتشار: 7 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 385

به "مهم ترین خودروهایی که به نمایشگاه آلمان می روند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین خودروهایی که به نمایشگاه آلمان می روند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید