فعالیت 72 آشپزخانه با موضوع مراکز نیکوکاری در طرح احسان حسینی

به گزارش مجله سفر به کانادا، مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی از فعالیت 72 آشپزخانه با موضوع مراکز نیکوکاری در طرح احسان حسینی اطلاع داد.

فعالیت 72 آشپزخانه با موضوع مراکز نیکوکاری در طرح احسان حسینی

سلم آبادی مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی در تبادل نظر با خبرنگار ، گفت: بر اساس هدف گذاری انجام شده شده با مشارکت خیران، مراکز نیکوکاری و کمیته امداد 46 هزار بسته معیشتی و 500 هزار پرس غذای گرم در بین مددجویان تحت حمایت و اقشار احتیاجمند توزیع خواهد شد.

او اضافه کرد: در گام اول ایران همدل بیش از 43 هزار و 400 سبد معیشتی و همچنین 291 هزار و 559 پرس غذای گرم با اولویت خانواده های ایتام، بیماران صعب العلاج، زنان سرپرست خانوار و سالمندان تحت حمایت توزیع شد.

سلم آبادی با بیان این که این طرح از ابتدای ماه محرم تا سرانجام صفر ادامه خواهد داشت توضیح داد: با مشارکت خیران، مراکز نیکوکاری و کمیته امداد 46 هزار بسته معیشتی و 500 هزار پرس غذای گرم در بین مددجویان تحت حمایت و اقشار احتیاجمند توزیع خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی ارزش هر سبد معیشتی را 100 هزار تومان بیان کرد و اضافه کرد: در طرح احسان حسینی 72 آشپزخانه با موضوع مراکز نیکوکاری فعالیت خواهند کرد.

او با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از 10 هزار دانش آموز و دانشجو تحت حمایت این نهاد هستند گفت: احتیاج بسیاری از دانش آموزان تحت حمایت بهره مندی از روش های جدید آموزشی از قبیل استفاده از آموزش های فضای مجازی است.

سلم آبادی ادامه داد: با تعامل و همراهی خیرین و موسسات خیریه و با نگاهی نو به یاری های مومنانه می توان با تهیه گوشی های هوشمند در جهت جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان تحت حمایت گام برداشت.

ر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 مهر 1399 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1189

به "فعالیت 72 آشپزخانه با موضوع مراکز نیکوکاری در طرح احسان حسینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت 72 آشپزخانه با موضوع مراکز نیکوکاری در طرح احسان حسینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید