رونمایی از هیوندای 45 EV در فرانکفورت

به گزارش مجله سفر به کانادا، پیش از نمایشگاه فرانکفورت هیوندای نمایشی از هاچبک برقی خود منتشر کرد که آن را 45 EV نامگذاری کرد. در این نمایشگاه هیوندای به طور رسمی از خودرو الکتریکی جدید خود با طراحی منحصر به فرد و آینده نگرانه ای رونمایی کرد.

رونمایی از هیوندای 45 EV در فرانکفورت

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید.

هیوندای 45 EV با الهام از مدل کوپه Pony در سال 1974 ساخته شده و ظاهری مشابه آن دارد. نامگذاری این خودرو هم به دلیل گذشت 45 سال از فراوری مدل Pony و هم به دلیل زوایای 45 درجه موجود در نقاط مختلف این خودرو است. همچنین به گفته کمپانی برای طراحی 45 EV از یک هواپیمای دهه 20 میلادی نیز الهام گرفته شده است.

علاوه بر هندسه و بدنه گسترده و پایدار، خودرو نظر ما را به جلوی آن یعنی قسمتی که چراغ ماتریسی نقطه ای به صورت یک نوار طولانی در زیر کاپوت قرار گرفته است جلب می نماید. بر روی کاپوت نشان براق و درخشان هیوندای و همچنین در پایین سپر شماره 45 خودنمایی می نمایند. در بیرون و کنار خودرو چراغهای LED وجود دارد که میزان شارژ باتری را به راننده حتی بدون ورود به درون خودرو نشان می دهد. به جای استفاده از آینه های قدیمی در 45 EV دوربین هایی قرار گرفته که می توانند به هنگام کثیفی و گرد و غبار خود را با برف پاک کن تمیز نمایند.

طراحی داخلی 45 مانند یک اتاق نشیمن است تا سرنشینان بتوانند اوقات راحتی را به خصوص هنگامی خودرو در حالت اتوماتیک قرار گرفته است سپری نمایند. علاوه بر این سرنشینان جلویی می توانند به وسیله سیستم پروژکتوری برای سرگرمی و اطلاعات به جای صفحه نمایش استفاده نمایند. همچنین برای راحتی و لذت بیشتر جایگاه های جلو می توانند بچرخند تا رو به روی جایگاه های عقب قرار بگیرند.

autoblog

2121

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 15 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 414

به "رونمایی از هیوندای 45 EV در فرانکفورت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از هیوندای 45 EV در فرانکفورت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید