دانشجویان پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی بندرگز در صف نخست مقابله با کرونا

به گزارش مجله سفر به کانادا، مدیر گروه پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز از حضور داوطلبانه دانشجویان پرستاری واحد بندرگز در بیمارستان برای مقابله با کرونا و یاری به سلامت بیماران اطلاع داد.

دانشجویان پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی بندرگز در صف نخست مقابله با کرونا

نادیا کلبادی نژاد در تبادل نظر با خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران در بندرگز با توجه به فعالیت دانشجویان پرستاری واحد بندرگز در مقابله با کرونا و یاری به سلامت بیماران اظهار کرد: با توجه به تشکیل کار گروه پیشگیری از کرونا و نحوه اجرای عملیاتی آن در واحدهای دانشگاهی، کار گروه جهادی سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز تشکیل شد.

وی اضافه کرد: با اطلاع رسانی پویش امداد رسانی به دانشجویان پرستاری، تعدادی از دانشجویان پرستاری این واحد دانشگاهی به صورت داوطلبانه و با رعایت کامل مسائل بهداشتی و حفاظتی به صورت بالینی و ارایه مشاوره تلفنی 4030 در بیمارستان های استان حضور پیدا کردند.

مدیر گروه پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز توضیح داد: پیغام های آموزشی و بهداشتی در هفته های نخست شیوع ویروس کرونا برای آگاهی بخشی دانشگاهیان و کاهش استرس و اضطراب به وسیله بروشور و فضای مجازی در دستور کار کمیته پیشگیری از کرونا این واحد دانشگاهی نهاده شد.

کلبادی نژاد با بیان اینکه تنها راه برون رفت از همه گیر شدن این ویروس همکاری مردم و خانواده هاست، خاطر نشان کرد: همه باید قدردان کوشش ها و فداکاری های مدافعان سلامت اعم از پزشکان، پرستاران، کادر درمانی و نیروهای جهادی مقابله با کرونا باشیم و با رعایت توصیه های بهداشتی و ماندن در خانه برای قطع شیوع ویروس، همکاری لازم با مدافعان سلامت را داشته باشیم.

انتهای پیغام/4117/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 31 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 923

به "دانشجویان پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی بندرگز در صف نخست مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجویان پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی بندرگز در صف نخست مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید