آزمون های جامع علوم پزشکی برای 11 هزار دانشجو از امروز شروع شد

به گزارش مجله سفر به کانادا، آزمون های جامع علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی، جامع داروسازی و پیش کارورزی پزشکی از امروز 18 شهرویورماه، با برگزاری آزمون پیش کاورزی پزشکی شروع شد.

آزمون های جامع علوم پزشکی برای 11 هزار دانشجو از امروز شروع شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، آزمون های علوم پایه و پیش کارورزی پزشکی، علوم پایه دندانپزشکی، جامع داروسازی در در روزهای پنجشنبه و آدینه 18 و 19 شهریور با حضور 11 هزار دانشجو در دانشگاه های علوم پزشکی برگزار می شوند.

بر اساس آمار در پنجاه و چهارمین دوره آزمون علوم پایه دندانپزشکی تعداد 2 هزار و 50 نفر، در سومین دوره آزمون جامع داروسازی (180 واحدی) تعداد 850 نفر، در شصت و چهارمین دوره آزمون علوم پایه پزشکی تعداد 5 هزار و 349 نفر، در شصت و هفتمین دوره آزمون پیش کارورزی پزشکی تعداد 2 هزار و 955 نفر و در مجموع تعداد 11 هزار و 204 نفر شرکت می نمایند.

آزمون پیش کارورزی برای دانشجویان پزشکی صبح امروز پنجشنبه 18 شهریور برگزار شده است.

آزمون علوم پایه پزشکی برای دانشجویان پزشکی ساعت 14 بعدازظهر امروز 18 شهریور برگزار می گردد.

بعلاوه آزمون جامع داروسازی (180 واحدی) صبح روز آدینه 19 شهریور و آزمون علوم پایه دندانپزشکی بعداز ظهر روز آدینه 19 شهریور ساعت 14 بعدازظهر برگزار می گردد.

دانشجویان داخل کشور و داوطلبان تحصیل نموده در خارج از کشور که در مرکز خدمات آموزشی تشکیل پرونده داده اند از 17 مرداد تا 10 فرصت داشتند ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

با توجه به شرایط حاد کرونا و محدودیت های تردد بین شهری در بعضی استان های کشور این امکان فراهم شد که دانشجویان بتوانند در حوزه های امتحانی محل سکونت خود در آزمون شرکت نمایند.

این آزمون ها بنابر امکانات دانشگاه به صورت الکترونیک و یا کاغذی و با رعایت پروتکل های بهداشتی لازم در سطح دانشگاه های علوم پزشکی برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 شهریور 1400 بروزرسانی: 19 شهریور 1400 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1815

به "آزمون های جامع علوم پزشکی برای 11 هزار دانشجو از امروز شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون های جامع علوم پزشکی برای 11 هزار دانشجو از امروز شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید