درخشش معلمان مدارس استثنایی استان در جشنواره الگوهای برتر یاددهی، یادگیری کشور

به گزارش مجله سفر به کانادا، خبرگزاری خبرنگاران- رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی مازندران گفت: معلمان دانش آموزان با نیازهای ویژه مازندرانی با درخشش در جشنواره الگوهای برتر یاددهی-یادگیری کشور رتبه اول و دوم کشوری را از آن خود کردند .

درخشش معلمان مدارس استثنایی استان در جشنواره الگوهای برتر یاددهی، یادگیری کشور

به گزارش خبرنگارخبرنگاراندفترمازندران در ساری،محمد جعفری گفت: در جشنواره الگوهای برتر یاددهی - ویادگیری سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشوردر سال تحصیلی 1400-1399، خانمها هانی السادات سیدیان ، زینب اسماعیلی ، شمیلا کریمی ، مریم عابد پور و روجا یحیی پور از هنرستان ناشنوایان صیقه طاهره آمل در گروه ناشنوایان و خانم ها زلیخا فیروزجاییان ، راحله حداد ، محدثه رستم پور و کوثر یحیی زاده از از مدرسه استثنایی حاج ناصر مهدوی قائم شهر در گروه نابینایان رتبه اول کشوری را از آن خود کردند .

وی افزود: بعلاوه خانم ها مرضیه نظری ، فاطمه عابدی و الهه محمدجان نیا از مرکز اختلالات کوشا بابل در رشته مسائل ویژه یادگیری و خانم ها زهره ذبیحی ، مریم فلاح پور ، فرزانه صالحی ، لیلا برمر و سمانه یعقوبی از مدرسه استثنایی میهن دوست ساری در گروه دانش آموزان کم توان ذهنی و چندمعلولیتی پیروز به کسب رتبه دوم کشوری شدند .

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی مازندران ضمن تبریک به همکاران پرتلاش و افتخار آفرین گفت: این جشنواره با هدف توسعه زمینه پژوهشگری و ارتقای مهارت های حرفه ای معلمان، به اشتراک گذاری تجارب معلمان به ویژه در دوران کرونا و آشنایی و بهره مندی همکاران از فناوری های نوین و شناسایی و ترویج روش ها و تجربه پیروز و کارآمد تدریس برگزار گشت .

جعفری گفت : تنوع نیازها در دانش آموزان با نیازهای ویژه این ضرورت را ایجاب می نماید تا ارتقا وبه روز آوری تخصص ومهارت معلمین مدنظر قرار گیرد.

جعفری کتریمی خاطر نشان کرد: نقش معلم به عنوان راهنمایی کننده ومؤثرترین عنصر در فرآیند آموزش وپرورش اجتناب ناپذیر است لذا تغییرات وتحولات در نوع وچگونگی آموزش وارتقای توانمندی معلمان در برنامه های آموزشی باید در اولویت قرار گیرد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه معلمی دارای عملکرد بهتر وتدریس کارآمدتری است که دارای دانشی بیشتر، روش های تدریس خلاقانه تر ومهارت بکارگیری روش های نو وفعال تدریس وارزیابی باشد واز روش های مختلف ارزشیابی استفاده کند، توضیح داد: افزایش توانمندی معلمان موجب رشد دانش آموزان شده وسطح یادگیری ومهارت را در آنان ارتقا می بخشد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1910

به "درخشش معلمان مدارس استثنایی استان در جشنواره الگوهای برتر یاددهی، یادگیری کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخشش معلمان مدارس استثنایی استان در جشنواره الگوهای برتر یاددهی، یادگیری کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید