خبرنگاران سازمان بنادر کشور 26 میلیارد ریال تجهیزات به بیمارستان چابهار اهدا کرد

به گزارش مجله سفر به کانادا، چابهار - خبرنگاران - تجهیزات پزشکی بیمارستانی و درمانگاهی اهدایی سازمان بنادر و دریانوردی کشور به ارزش 26 میلیارد ریال به بیمارستان امام علی (ع) چابهار تحویل داده شد.

خبرنگاران سازمان بنادر کشور 26 میلیارد ریال تجهیزات به بیمارستان چابهار اهدا کرد

معاون استاندار و فرماندار ویژه چابهار روز سه شنبه در این باره به خبرنگار خبرنگاران گفت: این تجهیزات 16 دستگاه مورد نیاز حوزه بهداشت و درمان این شهرستان است که با مساعدت و پیگیری های سازمان بنادر و دریانوردی، کننده مجلس و حوزه بهداشت و درمان تحویل شده است که امیدواریم بخشی از مسائل مردم مرتفع شود.

رحمدل بامری اضافه نمود: سازمان بنادر و دریانوردی برای پیشگیری از کرونا در سال های اخیر اقدامات جدی شامل تحویل پنج هزار لیتر موادضدعفونی کننده و راه اندازی درمانگاه پزشکی با مراجعه سالانه 15 هزار نفر انجام داده است که جای قدردانی دارد.

وی گفت: بیمارستان چابهار هم اینک 190 تخت دارد و جوابگوی بیش از 750 هزار نفر از مردم مناطق همجوار نیست و نیاز است هر چه سریع تر بیمارستان 540 تختخوابی با تخصیص اعتبار، تکمیل و به بهره برداری برسد.

کننده مردم شهرستان های چابهار، نیکشهر، کُنارک و قصرقند در مجلس شورای اسلامی نیز با شاره به اینکه چابهار از محروم ترین مناطق کشور در حوزه سلامت است، اظهار داشت: توجه به تکمیل پروژه های نیمه تمام نظیر اورژانس، مرکز زایمانی LDR و تسریع در افتتاح و بهره برداری بیمارستان جدید 540 تختخوابی، سرانه و شاخص های حوزه سلامت را افزایش می دهد.

تعیین الدین سعیدی شرح داد: باید ارگان هایی نظیر سازمان بنادر و دریانوردی، منطقه آزاد چابهار، شرکت نفت، شیلات، گمرک و سایر نهادها برای انجام مسوولیت های اجتماعی ورود کنند تا شاهد کاهش درد و رنج مردم در بخش های مختلف باشیم.

وی از توجه دولت به زیرساخت های مهم بندری، ریلی، جاده ای و اجرای طرح های مهم تاکید کرد و اضافه نمود: پروژه های خوبی در حوزه جنوب سیستان و بلوچستان در حال اجرا است که امیدواریم به موقع تکمیل و به بهره برداری برسند.

منبع: ایرنا
انتشار: 10 خرداد 1400 بروزرسانی: 10 خرداد 1400 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1663

به "خبرنگاران سازمان بنادر کشور 26 میلیارد ریال تجهیزات به بیمارستان چابهار اهدا کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سازمان بنادر کشور 26 میلیارد ریال تجهیزات به بیمارستان چابهار اهدا کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید