خبرنگاران حضور ورزشکاران چهارمحال و بختیاری در راهپیمایی 22 بهمن

به گزارش مجله سفر به کانادا، شهرکرد - خبرنگاران- جمعی از ورزشکاران، مربیان، داوران و مسئولان هیات های ورزشی چهارمحال و بختیاری همپای دیگر اقشار جامعه در راهپیمایی خودرویی و موتوری 22 بهمن شرکت کردند.

خبرنگاران حضور ورزشکاران چهارمحال و بختیاری در راهپیمایی 22 بهمن

ورزشکاران در قالب گروه های ورزشی موتورسواری، اسکیت، دوچرخه سواری و سوارکاری و با حرکت در مسیرهای مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در چهل و دومین فجر پیروزی شرکت کردند.

جامعه ورزشی استان در بیانیه ای خود به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیز اعلام کردند که با وجود تحریم ها و دشمنی های عوامل داخلی و خارجی، با حضور خود در این راهپیمایی خودرویی بر پایبندی خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکید دارند و خواهان ایستادگی نظام در برابر استعمارگران تا دستیابی به اهداف والای نظام هستند.

اطاعت از رهبری راه عبور از بحران های کنونی را هموار می نماید

خانم رضایی از ورزشکاران تیرانداز چهارمحال و بختیاری که با فرزندان خود در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در بروجن شرکت نموده بود در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: انقلاب اسلامی با هدف مبارزه با ظلم و ستم به وقع پیوسته است و پیوستن به انقلابی جهانی یعنی قیام حضرت مهدی(عج) هدف عظیمی است که آن را دنبال می نماید.

وی توضیح داد: برای رسیدن به این هدف عظیم باید همه در کنار یکدیگر قدم بردارند و در شرایطی که فشارهای مالی، ضروری است مردم و دولت، کنار دیگر ایفای نقش نمایند.

یکی دیگر از ورزشکاران اسکیت سوار چهارمحال و بختیاری نیز دلیل حضور خود و دیگر اعضای خانواده اش در مراسم 22 بهمن در شهر فرخشهر را حفظ حرمت خون شهدا بیان نمود و گفت: انقلاب اسلامی دستاوردی است که با خون هزاران شهید محقق شده است.

شاهقلیان در گفت وگو با خبرنگاران اضافه کرد: حفظ وطن و شرافت ایران اسلامی مهم ترین هدفی است که شهدا آن را دنبال می کردند و صلح و آرامش امروز حاصل خون آنان است.

کریمی از ورزشکاران بیماران خاص چهارمحال و بختیاری نیز با اشاره به اینکه نسل جوان انقلابی با رشادت های خود جمهوری اسلامی را به ثمر رساندند، گفت: پس از گذشت 42 سال از وقوع انقلاب در ایران، مردم همچنان به آرمان ها و اهداف خود برای ایستادن در برابر ظلم و استکبار باور دارند.

کریمی یادآور شد: این حضور مقدمه حضوری پر شورتر در انتخابات سال آینده است و بدون شک باز هم مردم برای دفاع از آنچه در این 42 سال به سختی حفظ نموده اند به میدان می آیند.

منبع: ایرنا
انتشار: 21 اسفند 1399 بروزرسانی: 21 اسفند 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1513

به "خبرنگاران حضور ورزشکاران چهارمحال و بختیاری در راهپیمایی 22 بهمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران حضور ورزشکاران چهارمحال و بختیاری در راهپیمایی 22 بهمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید