حزب چپ آلمان خواهان بازسازی اتحادیه اروپا شد

به گزارش مجله سفر به کانادا، خبرنگاران: رئیس چپ های آلمان درباره شکست ایده اروپایی در صورت خروج یونان از منطقه یورو هشدار داده و خواهان بازسازی اتحادیه اروپا شد.

حزب چپ آلمان خواهان بازسازی اتحادیه اروپا شد

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش گروه بین المللی خبرنگاران به نقل از روزنامه اشتوتگارتر ناخریشتن، برند ریکسینگر رئیس چپ های آلمان خواهان بازسازی اتحادیه اروپا شده و گفت: یک اتحادیه صرفا پولی شکل نمی گیرد.

مدت کوتاهی قبل از سرانجام ضرب الاجل مشخص شده برای یونان که روز یکشنبه است امیدها برای سرانجام قریب الوقوع مناقشات بر سر بدهی ها با یونان افزایش پیدا نموده و در بازارهای اقتصادی خوش بینی ایجاد شده است.

برند ریکسینگر رئیس چپ های آلمان درباره شکست ایده های اروپایی در صورت خروج یونان از منطقه یورو هشدار داده و گفت: خروج این کشور از منطقه ارز مشترک می تواند شروع سرانجام منطقه یورو باشد.

همزمان وی خواهان بازسازی اتحادیه اروپایی شده و گفت: یک اتحادیه صرفا پولی شکل نمی گیرد. این طور می تواند باشد که یک اروپای متحد وجود داشته باشد که همزمان کشورهای عضو آن در رقابت های اقتصادی و اجتماعی قرار داشته باشند بدون اینکه یک مکانیسم اقتصادی برای توازن بین کشورهای ضعیف و قوی در این اتحادیه وجود داشته باشد.

گرگور گیزی ،ر ئیس فراکسیون چپ ها در مجلس آلمان نیز خروج یونان از منطقه یورو را شروع مرگ ارز مشترک اروپایی دانسته و تاکید نمود که هرگز اروپا تا این اندازه در معرض خطر قرار نداشته است.

این سیاستمدار بلند پایه حزب چپ آلمان همچنین گفت: مرکل می تواند اولین خطای واقعا جدی در دوران فعالیت های سیاسی خود را مرتکب گردد اگر یونان را مجبور به خروج از ارز مشترک اروپایی نموده و به این ترتیب روندی را شروع کند که تمام ایده های اروپایی را زیر سوال قرار دهد. مرکل می تواند به نجات دهنده یا نابود کننده یورو تبدیل گردد. مسئولیت اصلی بر عهده وی و نه هیچ کس دیگر است.

وولفگانگ بوزباخ از سیاستمداران بلند پایه حزب دموکرات مسیحی آلمان نیز تاکید نمود که در خصوص یک بسته نجات سوم برای یونان مرکل نمی تواند روی یک اکثریت برای این طرح در فراکسیون اتحادیه احزاب متحد مسیحی حساب کند.

اتحادیه اروپا تا روز یکشنبه به یونان زمان داده است تا پیشنهادات اصلاحی خود را ارائه داده و به توافقی با وام دهندگان بین المللی دست یابد.

منبع: تسنیم
انتشار: 25 خرداد 1399 بروزرسانی: 30 شهریور 1400 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 972

به "حزب چپ آلمان خواهان بازسازی اتحادیه اروپا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حزب چپ آلمان خواهان بازسازی اتحادیه اروپا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید