تور ارزان روسیه: جن ساکی: روسیه احتمالا پدرِ جو بایدن را تحریم نموده است!

به گزارش مجله سفر به کانادا، سخنگوی کاخ سفید با لحنی تمسخرآمیز گفت که احتمالا نام پدر مرحوم جو بایدن در فهرست تحریم های روسیه آمده است، نه نام رئیس جمهوری کنونی آمریکا!

تور ارزان روسیه: جن ساکی: روسیه احتمالا پدرِ جو بایدن را تحریم نموده است!

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه بیزنس اینسایدر، وزارت خارجه روسیه اظهار داشت که تحریم هایی را علیه سیاستمداران عالی رتبه آمریکایی از جمله آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا و هیلاری کلینتون، وزیر خارجه اسبق آمریکا وضع نموده است.

نام قانونی جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا، جوزف رابینت بایدن جونیور است. اما در فهرستی که وزارت خارجه روسیه منتشر نموده، پسوند جونیور حذف شده است.

در همین رابطه جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید گفت: اول از همه تاکید می کنم که رئیس جمهور بایدن، پسوند جونیور دارد، پس بنابراین آن ها احتمالا پدر مرحوم رئیس جمهور را تحریم نموده اند، نه پسر!

وی اضافه نمود: این مسئله هیچ یک از شما ها را متعجب نخواهد کرد، زیرا هیچ یک از ما قصد سفر توریستی به روسیه را نداریم و حساب بانکی در آنجا باز ننموده ایم که بخواهیم نگران قطع دسترسی آن باشیم. پس با تمام نیرو به کارمان ادامه خواهیم داد.

علی رغم اشتباه در پسوند نام رئیس جمهوری آمریکا، وزارت امور خارجه روسیه اظهار داشت که نام جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا را در فهرست افراد تحریمی قرار داده است.

منبع: فرارو
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 2061

به "تور ارزان روسیه: جن ساکی: روسیه احتمالا پدرِ جو بایدن را تحریم نموده است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان روسیه: جن ساکی: روسیه احتمالا پدرِ جو بایدن را تحریم نموده است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید