جمعی از نمایندگان مجلس از مناطق زلزله زده سی سخت بازدید کردند، وعده بازسازی منطقه تا شهریور1400

به گزارش مجله سفر به کانادا، جمعی از نمایندگان مجلس در بازدید از مناطق زلزله زده سی سخت بر بازسازی منطقه تا شهریور ماه 1400 تاکید کردند.

جمعی از نمایندگان مجلس از مناطق زلزله زده سی سخت بازدید کردند، وعده بازسازی منطقه تا شهریور1400

جهت دریافت خدمات بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، علی نیکزاد نایب رئیس و جمعی از نمایندگان مجلس به منظور نظارت میدانی از شرایط امدادرسانی به زلزله زدگان و آنالیز شرایط مناطق زلزله زده سی سخت، وارد شهر زلزله زده دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد شدند.

مهدی روشنفکر نماینده مردم بویراحمد و دنا، علی خضریان و احمد نادری نمایندگان مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس؛ همچنین تعدادی از مسئولان ستاد مدیریت بحران، وزارت راه و شهرسازی، شرکت مهندسی آب و فاضلاب، سازمان شهرداری ها و دهیاری ها و بنیاد مسکن، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی را همراهی در این بازدید همراهی کردند.

نمایندگان در این سفر ضمن بازدید از منازل آسیب دیده، از روستا های آسیب دیده ناشی از زلزله کریک و معصوم آباد نیز بازدید نموده و پای صحبت های مردم این منطقه نشستند.

در این بازدید مردم مناطق زلزله زده با قدردانی از حضور مسئولان برای پیگیری امور مردم زلزله زده در منطقه، خواهان اهتمام همه مسئولان برای تامین سرپناه و بازسازی منازل خود شدند که نیکزاد نیز قول داد مجلس با تمام توان پیگیر امور مردم این باشد.

نائب رئیس مجلس در جمع زلزله زدگان از اختصاص ردیف بودجه برای شهر زلزله زده سی سخت اطلاع داد و گفت: دولت و مجلس برای مناطق زلزله زده سی سخت پای کار هستند.

نایب رئیس مجلس همچنین از اختصاص ردیف بودجه ویژه برای مناطق زلزله زده سی سخت در مجلس اطلاع داد و اضافه نمود: آنچه می توانیم یاری می کنیم تا بازسازی را تا شهریور انجام گیرد.

توزیع 20 پرس غذا در بین مردم مناطق زلزله زده

نیکزاد همچنین در جمع گروه های جهادی مستقر در شهرستان سی سخت حاضر شد و از آشپزخانه بنیاد کرامت آستان قدس رضوی که طی دو روز گذشته به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) 20 هزار پرس غذا در میان مردم توزیع نموده اند بازدید کرد.

گروه های جهادی روحانیون در شهرستان سی سخت حضور پررنگی دارند و آستان قدس رضوی نیز 130 راس گوسفند و 2 تن برنج برای تهیه و توزیع غذای گرم در میان حادثه دیدگان ارسال نموده است.

لازم به ذکر است نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در میان نیرو های امدادی و مردم حادثه دیده بر احداث حدودا 2 هزار واحد مسکونی در شهرستان سی سخت تا قبل از آذرماه سال آینده با توجه به فصل سرمای شدید در این منطقه تاکید نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 اسفند 1399 بروزرسانی: 30 شهریور 1400 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1496

به "جمعی از نمایندگان مجلس از مناطق زلزله زده سی سخت بازدید کردند، وعده بازسازی منطقه تا شهریور1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جمعی از نمایندگان مجلس از مناطق زلزله زده سی سخت بازدید کردند، وعده بازسازی منطقه تا شهریور1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید