تمدید ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن

به گزارش مجله سفر به کانادا، معاون وزیر راه با اشاره به تمدید مهلت ثبت نام متقاضیان آقایان مجرد در نهضت ملی مسکن تا سرانجام سال گفت: تا به امروز 350 هزار مجرد در این طرح ثبت نام نموده اند.

تمدید ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، محمود محمودزاده با یادآوری این که مهلت ثبت نام متقاضیان مجرد (آقایان) و سایر متقاضیان تا امروز 20 بهمن ماه بود، اظهار کرد: بر اساس تصمیم اتخاذ شده ثبت نام آقایان مجرد از امروز تا 29 اسفند تمدید شد.

وی اضافه نمود: چنانچه افرادی به هر دلیلی نتوانسته اند در سامانه ثبت نام نمایند تا آخر سال می توانند با مراجعه به سامانه ثمن به آدرس saman.mrud.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

وی بعلاوه از تمدید مهلت ثبت نام در سایر شهر ها اطلاع داد و گفت: برای بعضی شهر ها ثبت نام نهضت ملی مسکن از 20 دیماه شروع شده بود که امروز به خاتمه رسید. متقاضیان این شهر ها نیز می توانند تا خاتمه سال در نهضت ملی مسکن ثبت نام خود را انجام دهند.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ثبت نام بیش از 3.2 میلیون نفر در نهضت ملی مسکن، گفت: تا به امروز حدود 350 هزار مجرد در سامانه ثمن ثبت نام نموده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 خرداد 1401 بروزرسانی: 23 خرداد 1401 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 2090

به "تمدید ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید ثبت نام مجردها در نهضت ملی مسکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید