قیمت های نجومی رهن و اجاره در امیرآباد

به گزارش مجله سفر به کانادا، آنالیز بازار رهن و اجاره خانه در محله امیرآباد تهران نشان می دهد، مالکان بدون در نظر گرفتن سقف افزایش اجاره بها نرخ معین می نمایند.

قیمت های نجومی رهن و اجاره در امیرآباد

محله امیرآباد (کارگر شمالی) در منطقه 6 تهران تا بالاتر از بزرگراه جلال آل احمد، از سمت شمال به بزرگراه های همت و حکیم و ده ونک، از سمت جنوب به پارک لاله و بلوار کشاورز، از سمت غرب به بزرگراه چمران و محله گیشا و از سمت شرق به بزرگراه کردستان و محله یوسف آباد منتهی می گردد.

یک کارشناس امور ملکی در این محله به اکوایران می گوید: قیمت رهن و اجاره مسکن در امیرآباد نسبتا بالا است و متقاضیان خاص خود را دارد؛ در حال حاضر نه می توان گفت که بازار فعالی دارد و نه می توان گفت که هیچ متقاضی ای ندارد.

وی با اشاره به افزایش نجومی رهن و اجاره مسکن در امسال می گوید: سال گذشته برای رهن یک آپارتمان 100 متری با 7 سال عمر بنا در این محله، 300 میلیون تومان و برای اجاره ماهانه آن 12 میلیون تومان معین شده بود، اما امسال برای رهن همان واحد 500 میلیون تومان رهن و 25 میلیون تومان اجاره ماهانه در نظر گرفته شده است.

در این محله، برای رهن یک واحد آپارتمان با متراژ 90 مترمربع، 500 میلیون تومان و برای اجاره آن 16 میلیون و 500 هزار تومان و برای یک واحد 120 مترمربعی نیز 300 میلیون تومان رهن و 25 میلیون تومان اجاره در نظر گرفته شده است.

رهن کامل واحدی با متراژ 225 مترمربع، 4 میلیارد و 900 میلیون تومان و رهن کامل واحدی 135 متری، 850 میلیون تومان است.

این قیمت ها در حالی است که دولت با تکرار یک سیاست شکست خورده، سقف افزایش اجاره بها برای امسال را 25 درصد اعلام نموده است.

منبع: فرارو
انتشار: 5 خرداد 1402 بروزرسانی: 5 خرداد 1402 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 2276

به "قیمت های نجومی رهن و اجاره در امیرآباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت های نجومی رهن و اجاره در امیرآباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید