کوشش میکنیم استخدامها در چارچوب فراخوانهای عمومی باشد

به گزارش مجله سفر به کانادا، صبح امروز- آدینه 11 مهر- آزمون عمومی دستیاری شهرداری در تهران برگزار گردید و سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی با حضور در محل برگزاری از فرایند برگزاری آزمون دیدن کرد.

کوشش میکنیم استخدامها در چارچوب فراخوانهای عمومی باشد

به گزارش خبرنگار شهر، حامد مظاهریان، معاون برنامه ریزی و توسعه شهری و امور شوراها و سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران در حاشیه بازدید آزمون استخدامی شهرداری گفت: این آزمون در راستای سیاست های کلان مدیریت جدید شهری مبتنی بر شفافیت است و بعد از سال ها اولین بار است که شهرداری یک آزمون عمومی برای استخدام برگزار می نماید.

او اضافه کرد: در این آزمون از میان 2600 داوطلب در 9 رشته آزمون کتبی گرفته می گردد و بعد از آنالیز توانایی ها و مهارت های افراد برگزیده در آزمون کتبی 256 نفر برای پست های دستیاری دعوت به همکاری می شوند.

او درباره زمان اعلام نتایج آزمون گفت: نتایج آزمون 23 مهرماه اعلام خواهد شد .

مظاهری درباره اینکه آیا آزمون های دیگری برگزار می گردد، گفت: متناسب با نیازهای شهرداری در صورتی که لازم باشد آزمون های دیگری هم برگزار خواهد شد و کوشش معاونت نیروی انسانی این است که استخدام ها در چهارچوب فراخوان های عمومی قرار بگیرد.

جزییات ویژگی های آزمون دهندگان

بر اساس این گزارش ثبت نام برای این آزمون از تاریخ 22 تا 28 شهریور به مدت یک هفته انجام شد. علاوه بر آن 2 روز مهلت ثبت نام تا 30 شهریور تمدید شد.

فراخوان با اطلاع رسانی عمومی و درج سه نوبت آگهی در صفحه اول روزنامه همشهری صورت گرفت . 2603 نفر در این فراخوان ثبت نام نموده اند. از این تعداد 1308 نفر زن و 1295 نفر مرد، 2418 نفر دارای مدرک کارشناسی ارشد و 185 نفر دارای مدرک دکترا هستند.

همچنین داوطلبان خارج از شهرداری تهران 1944 نفر و 695 نفر از کارمندان شهرداری هستند.

1341 نفر از داوطلبان فارغ التحصیل دانشگاههای آزاد اسلامی، 781 نفر از دانشگاههای دولتی، 329 نفر از دانشگاهها و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و 152 نفر از سایر دانشگاهها و موسسات آموزش عالی فارغ التحصیل شده اند.

1536 نفر از داوطلبان ساکن استانهای تهران و البرز و 1067 نفر از 29 استان دیگر در این آزمون شرکت نموده اند.

2014 نفر داوطلبان فارغ التحصیلان رشته های مهندسی عمران، شهرسازی ، مدیریت، مهندسی معماری و 589 نفر فارغ التحصیل سایر رشته های اعلام شده هستند.

خبرنگار: اکبر بیاتی

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 20 آبان 1399 بروزرسانی: 20 آبان 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1270

به "کوشش میکنیم استخدامها در چارچوب فراخوانهای عمومی باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش میکنیم استخدامها در چارچوب فراخوانهای عمومی باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید