استقرار ایستگاه های خدماتی در فاصله 30 کیلومتری ورودی شهر ها

به گزارش مجله سفر به کانادا، معاون گردشگری استان اردبیل از شناسایی نقاط حادثه خیز و استقرار ایستگاه های خدماتی در 30 کیلومتری ورودی شهر ها اطلاع داد.

استقرار ایستگاه های خدماتی در فاصله 30 کیلومتری ورودی شهر ها

صغری فرشی گفت: ورودی شهر ها در فاصله 30 کیلومتری یکی از مهم ترین نقاط حادثه خیز در سفر های نوروزی است که طبق مصوبه ستاد اجرایی خدمات سفر، ایستگاه های خدماتی را در این نقاط مستقر می کنیم.

معاون گردشگری استان اردبیل می گوید: این ایستگاه ها با همکاری دستگاه های مختلف استان و با ارائه خدماتی به مسافران به ویژه رانندگان به منظور کاهش حوادث در 30 کیلومتری پایانی سفر ها ایجاد می شوند.

به گفته او، در این جلسه با نظر کارشناسی همکاران از ادارات مختلف مهم ترین نقاط را انتخاب نموده ایم و نقاط حادثه خیز را علاوه بر 30 کیلومتری ورودی شهر ها معین کردیم تا ایستگاه های خدماتی را در این نقاط داشته باشیم.

فرشی خدمات قابل ارائه در این ایستگاه ها را هدف اصلی برطرف خستگی رانندگان دانست و گفت: شش نقطه مهم تر را در جهت های جاده سرچم، جاده تبریز، جهت آستارا و مغان معین کردیم تا تمهیدات ویژه تری را در این جهت ها داشته باشیم.

معاون گردشگری استان اردبیل بعلاوه درمورد لزوم اقدامات اساسی برای نقاط حادثه خیز در سال های آینده، می گوید: ما در اداره کل میراث فرهنگی با جذب برنامه محور سرمایه گذار در پی ایجاد مجتمع های خدماتی در نقاط خاصی از جاده های استان هستیم تا هم رفاه مسافران و هم سلامت آن ها در جهت های ورود به استان مورد توجه قرار بگیرد.

خبرنگاران اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 تیر 1401 بروزرسانی: 3 تیر 1401 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 2099

به "استقرار ایستگاه های خدماتی در فاصله 30 کیلومتری ورودی شهر ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقرار ایستگاه های خدماتی در فاصله 30 کیلومتری ورودی شهر ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید