ادامه فعالیت پرقدرت بیمارستان بانک ملی ایران با هیات امنای مستقل

به گزارش مجله سفر به کانادا، خبرگزاری خبرنگاران- مدیرعامل بانک ملی ایران امروز طی مراسمی با اعلام تشکیل هیات امنای بیمارستان بانک ملی ایران اعضای آن را به منظور ادامه خدمات رسانی پرقدرت این مرکز درمانی به همکاران شاغل و بازنشسته منصوب کرد.

ادامه فعالیت پرقدرت بیمارستان بانک ملی ایران با هیات امنای مستقل

به گزارش خبرنگاران، دکتر محمد رضا فرزین در این نشست که با حضور اعضای هیات امنای بیمارستان بانک برگزار گردید با تاکید بر این که اکنون خدمات گیرندگان از بیمارستان شامل کارکنان و بازنشستگان از خدمات دریافتی رضایت دارند، گفت: هرگونه تغییر و تحول در نظام اداره بیمارستان بانک، باید به بهبود کیفیت در خدمات آن و نیز رضایت بیشتر همکاران شاغل و بازنشسته منجر گردد.

وی با اشاره به این که خدمات بیمارستانی در رضایت شغلی کارکنان نقش کلیدی دارد، اضافه نمود: خدمات مدیران کنونی و پیشین بانک و بیمارستان در ارتقای جایگاه این نهاد خدمت رسان قابل قدردانی است و بدون شک با تغییرات ایجاد شده، کیفیت و سرعت خدمات باید بهبود یابد.

فرزین بعلاوه در تشریح مشخصات هیات امنای خوب برای بیمارستان بانک ملی ایران گفت: افزایش رضایت همکاران شاغل و بازنشسته، توسعه خدمات و ارائه خدمات با کیفیت بیشتر از موارد مورد انتظار است.

مدیرعامل بانک ملی ایران مهمترین وظیفه اعضای هیات امنای بیمارستان را ارتقای رضایت خدمت گیرندگان دانست و با بیان این که ارائه خدمات بیمارستانی باید در شان جایگاه رفیع کارکنان و بازنشستگان باشد، اظهار کرد: تشکیل هیات امنا به هیچ وجه نباید در فرایند خدمت رسانی به مخاطبان جز ارتقای خدمات و رضایت حس دیگری ایجاد کند.

عباس شفیعی رئیس هیات مدیره بانک ملی ایران نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از خدمات بیمارستان در دوره فعالیتش به ویژه از زمان شیوع بیماری کرونا، تاکید نمود که بانک به بیمارستان نگاه خدماتی دارد و منابع آن نیز به مقدار کافی به وسیله بانک تامین می گردد.

در این نشست، بعلاوه احکام اعضای هیات امنای بیمارستان بانک ملی ایران به وسیله مدیرعامل بانک به آنها تقدیم شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 20 اسفند 1400 بروزرسانی: 20 اسفند 1400 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 2011

به "ادامه فعالیت پرقدرت بیمارستان بانک ملی ایران با هیات امنای مستقل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه فعالیت پرقدرت بیمارستان بانک ملی ایران با هیات امنای مستقل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید