74 روز فرصت تا جابجایی جنجالی، تیم های ایرانی با بازیکنان جدید به آسیا می فرایند

به گزارش مجله سفر به کانادا، تیم ها در فصل جدید 12 هفته معادل 74 روز برای جابجایی زمان خواهند داشت و سازمان لیگ در تلاش است این زمان را بعد از انتها مسابقات فصل جاری آغاز کند.

74 روز فرصت تا جابجایی جنجالی، تیم های ایرانی با بازیکنان جدید به آسیا می فرایند

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، فریبرز محمودزاده مسئول کمیته جابجایی سازمان لیگ در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد، زمان پنجره جابجایی تابستانی لیگ بیست و یکم پیش از خاتمه لیگ بیستم تعیین شود، اینطور واکنش نشان داد: این موضوعی است که در چند روز گذشته ما هم گاهی در موردش شنیده ایم؛ اینکه آیا به خاطر طولانی شدن لیگ فصل جاری، این امکان وجود دارد که زمان جابجایی، قبل از خاتمه لیگ تعیین شود؟! در جواب باید اینطور گفت: به هیچ عنوان از لحاظ قانونی این موضوع مبنای حقوقی نخواهد داشت؛ زمان جابجایی پس از خاتمه لیگ اعلام می شود.

محمودزاده سپس با اشاره به کنندگان ایران در رقابت های آسیایی اضافه نمود: به امید خدا لیگ هم طوری به اتمام خواهد رسید و پنجره جابجاییی طوری تعیین خواهد شد که کنندگان ایران در آسیا بتوانند به بهترین نحو از آن بهره مند شوند و در این خصوص اصلا جای نگرانی وجود نخواهد داشت.

با توضیحات فربیرز محمود زاده سه تیم ایرانی حاضر در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با بازیکنان جدید به مصاف حریفان خود خواهند رفت و آنها درفصل جدید این فرصت را خواهند داشت که بازیکن خارجی به ترکیب اضافه کنند. به این خاطر که با توضیحات عزیزی خادم در فصل جدید قانون منع حضور خارجی ها برداشته خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 خرداد 1400 بروزرسانی: 29 خرداد 1400 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1687

به "74 روز فرصت تا جابجایی جنجالی، تیم های ایرانی با بازیکنان جدید به آسیا می فرایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "74 روز فرصت تا جابجایی جنجالی، تیم های ایرانی با بازیکنان جدید به آسیا می فرایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید