رحمتی: فوتبال روی خوبش را به ما نشان نداد، کم تجربگی بازیکنانم کمی ما را اذیت کرد

به گزارش مجله سفر به کانادا، سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو گفت: از آغاز نیمه دوم ملاقات مقابل استقلال موقعیت های زیادی داشتیم، ولی فوتبال روی خوبش را به ما نشان نداد.

رحمتی: فوتبال روی خوبش را به ما نشان نداد، کم تجربگی بازیکنانم کمی ما را اذیت کرد

به گزارش خبرنگاران، سیدمهدی رحمتی در نشست خبری بعد از ملاقات شهر خودرو مقابل استقلال که با شکست 2 بر صفر تیمش همراه بود، گفت: ابتدا باید از همه بازیکنانم تشکر کنم. تیم ما، تیم جوانی است و از روز اول که برای این تیم صحبت کردیم یک اُفق بلند را برای این تیم در نظر گرفتیم. بازی را در اوایل خوب آغاز نکردیم و گل خوردیم، ولی رفته رفته بازی را در دست گرفتیم و دو موقعیت خوب را از دست دادیم، تا اینکه در دقیقه 25 بازیکن ما اخراج شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

وی اشاره نمود: در بین دو نیمه به بازیکنان چیز خاصی نگفتم و فقط درباره توانایی های آنها صحبت کردم و به شاگردانم قول دادم که اگر بدون اشتباه بازی کنیم می توانیم برنده باشیم. همین اتفاق هم افتاد و از آغاز نیمه دوم موقعیت های زیادی داشتیم، ولی فوتبال روی خوبش را به ما نشان نداد. اگر مقداری خوش شانس بودیم می توانستیم 10 نفره برنده بازی باشیم.

رحمتی درباره اینکه آیا دلیل تعداد بالای خطا های شهر خودرو بی تجربه بودن بازیکنان است، مطرح کرد: این موضوع به شرایط بازی مربوط است. دو هفته پیش بازیکن پرسپولیس در دقیقه 30 عین همین خطا را انجام داد، ولی داور به راحتی از کنار این صحنه گذشت. در لیگ قهرمانان آسیا، ماشاریپف چنین خطایی انجام داد و تیمش را در نیمه نهایی 10 نفره کرد. این صحنه ها اتفاق است و در لحظه بازیکن نمی تواند تصمیم خوبی بگیرد. شرایط زمین هم به دلیل بارندگی برف مقداری لغزندگی داشت. این موضوع هم دلیل محکمی برای این اتفاق بود. به هر حال جوانی و کم تجربگی مقداری ما را اذیت می نماید، ولی ان شاءالله کم کم به تیمی که مدنظرمان است، می رسیم.

سرمربی شهر خودرو درباره احساسش نسبت به رویارویی با تیم سابق خود توضیح داد: اگر راجع به بازی سؤالی دارید در خدمت هستم و اگر سؤال ندارید من برطرف زحمت می کنم. من در حوزه فنی فقط صحبت می کنم.

وی در خصوص عملکرد الجبوری در این بازی هم گفت: واقعاً از این بازیکن راضی هستم. در بازی قبلی هم ایشان بازی خوبی انجام داد، در دقیقه 10 پنالتی گرفت و در ادامه هم موقعیت های خوبی خلق کرد. همین که این بازیکن تاکتیک پذیر است و می تواند خودش را در موقعیت گل قرار بدهد، راضی کننده است. حضور او اتفاق خوبی برای تیم ماست و سعی می کنیم رفته رفته مسائل گلزنی را حل کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 بهمن 1399 بروزرسانی: 6 بهمن 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1424

به "رحمتی: فوتبال روی خوبش را به ما نشان نداد، کم تجربگی بازیکنانم کمی ما را اذیت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رحمتی: فوتبال روی خوبش را به ما نشان نداد، کم تجربگی بازیکنانم کمی ما را اذیت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید