45هزار واحد مسکونی برای ایثارگران کشور ساخته می گردد، برطرف 100درصدی مشکل مسکن ایثارگران سمنان

به گزارش مجله سفر به کانادا، خبرنگاران/سمنان معاون رئیس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، گفت: با امضاء تفاهمنامه واگداری زمین، مسائل تامین مسکن جامعه ایثارگری استان سمنان به صورت کامل و صد درصدی، رفع خواهد شد.

45هزار واحد مسکونی برای ایثارگران کشور ساخته می گردد، برطرف 100درصدی مشکل مسکن ایثارگران سمنان

جهت دریافت خدمات آلاچیق سنتی چوبی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

اوحدی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور عصر 19شهریور در آیین امضای تفاهمنامه واگذاری زمین، ساماندهی گلزار شهدا و اشتغال و کارآفرینی ایثارگران استان سمنان، با بیان اینکه مدیریت و اقدام جهادی، امروز احتیاج حل مشکل مسکن و اشتغال جامعه ایثارگی در کشور است، اظهار کرد: به همین دلیل سفرهای استانی در دستور کار قرار گرفته و امروز یازدهمین سفر استانی به استان سمنان انجام شد و با اقدامات و تهمیدات اندیشیده شده در این سفر، مشکل تامین مسکن جامعه ایثارگری و خانواده های معظم شهداو جانبازان این استان به صورت کامل، حل می گردد.

وی در ادامه با بیان اینکه یاد شهدا نعمتی عظیم است که گنجینه هایی غنی از ارزش ها را برای ما به همراه دارد، خاطر نشان کرد: امروز فرزندان و همسران شهدا و خانواده جانبازان و ایثارگران نباید هیچ عنوان دغدغه اشتغال داشته باشند و به همین دلیل با امضای این تفاهمنانه زمینه اشتغال یک هزار نفر از این عزیزان در استان سمنان فرآهم می گردد.

اوحدی اضافه نمود: شناخت و ایمان قلبی باعث خواهد شد تا انسان قدر واقعی نعمت های خداوند را درک نموده و در نهایت از طرف خداوند نعمت ها و برکات فراوانی برای اینگونه انسان ها اعطا خواهد شد.

وی اظهار کرد: بهترین سرمایه های کشور و انقلاب، جان، زندگی و تمام دارایی خود را با خلوص نیت در طبق اخلاص گذاشته و تقدیم راه کشور، نظام و اسلام کردند و امروز ما در این صندلی باید بتوانیم گوشه ای از دِین خود را به این عزیزان والا مقام ادا کنیم.

معاون رئیس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت:در این جهت باید شکرگزار خداوند بوده و از محضر پروردگار عالم تقاضا کنیم تا کمکمان نموده تا خدای نانموده اعمال و اقدامات ما برای خدمت به خانواده های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران همراه با کوتاهی نباشد.

اعطای 50هزار وام قرض الحسنه به جانبازان فاقد مسکن

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: دولت دوازدهم با مصوبات ویژه و مطلوب، پشتیبان و حامی برطرف مسائل و رسیدگی به مطالبات جامعه ایثارگران کشور است.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه دولت دوازدهم پشتیبانی بسیار خوبی در مورد حل مسائل جامعه ایثارگری دارد اضافه نمود: با مصوبه دولت پرداخت کلیه معوقات و مطالبات جامعه ایثارگری انجام شد.

وی ادامه داد: امروز در قالب این تفاهمنامه ها در کشور و با پشتیبانی و حمایت دولت دوازدهم،اعطاء زمین برای 45 هزار مسکن، برابر زمین و مسکنی که در طول 18 سال گذشته برای جامعه ایثارگری تحقق گرفته، فرآهم می گردد.

معاون رئیس جمهور همچنین با بیان اینکه انشالله تا خاتمه دولت، هیچ بدهی در حوزه پرداخت های، مطالبات جامعه ایثارگی به دولت بعد منتقل نخواهد شد، اعلام کرد: 50 هزار فقره وام قرض الحسنه برای ساخت مسکن ویژه جانبازان، به پشتوانه این تفاهمنامه ها در نظر گرفته شده است.

خاتمه مسائل درمانی در بنیاد شهید با تخصیص اعتبار 1200میلیارد تومان

وی تاکید نمود: تفاهمنامه ای با وزیر صمت و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور پشتیبانی هرچه بهتر از این تفاهمنامه و تحقق اشتغال و کارآفرینی، به امضا رسیده است.

اوحدی اضافه نمود: با محقق شدن بند ج ماده 87، در مورد اینکه دولت موظف است زمینه اشتغال تمامی فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد را فراهم کند، انشالله تحولی مطلوب در حوزه اشتغال را شاهد خواهیم بود.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان اینکه با نظر مساعد رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و پرداخت، 1200 میلیارد تومان اعتبار به این بنیاد در قالب درمان، تا هفته اینده هیچ مساله و موردی به عنوان مشکل درمان در بنیاد شهید و امور ایثارگران نخواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1150

به "45هزار واحد مسکونی برای ایثارگران کشور ساخته می گردد، برطرف 100درصدی مشکل مسکن ایثارگران سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "45هزار واحد مسکونی برای ایثارگران کشور ساخته می گردد، برطرف 100درصدی مشکل مسکن ایثارگران سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید