40 میلیون نفر در ایران زیر پوشش بیمه سلامت قرار دارند

به گزارش مجله سفر به کانادا، طاهر موهبتی امروز در حاشیه افتتاح ساختمان های بیمه سلامت شش شهرستان استان در هفته دولت ضمن مصاحبه با خبرنگاران با اعلام این خبر اضافه کرد: دولت تمام بیمه ها را موظف به کاهش پرداخت هزینه های درمان توسط بیماران تا 25 درصد نموده است و کوشش می گردد تا خانواده بیماران دغدغه بیشتری در زمینه تامین هزینه های درمان نداشته باشند.

40 میلیون نفر در ایران زیر پوشش بیمه سلامت قرار دارند

وی گفت: هم اکنون پرداخت های بیمه سلامت به داروخانه ها و دانشگاه تقریبا به روز پیش می رود و در این بین دانشگاه علوم پزشکی استان 135 میلیارد تومان دریافت نموده است.

موهبتی با بیان اینکه هم اکنون 85 درصد مردم کشور تحت پوشش خدمات بیمه های درمانی قرار دارند به اهداف سازمان متبوع خود در سال 97 اشاره نمود و ابراز داشت: استقرار سازمان الکترونیک جهت تسریع و تسهیل فرآیند ارایه خدمات بیمه ای، کنترل و برطرف همپوشانی های بیمه ای، مدیریت منابع و مصارف، نظارت بر اجرای راهنماهای بالینی همچنین منظم کردن پرداخت های بیمه ای اولویت کاری ماست.

در این مراسم ساختمان های اداری شهرستان های ملکان، عجبشیر، چاراویماق، کلیبر، سراب و خدآفرین با اعتباری بالغ بر دو هزار و 600 میلیارد ریال افتتاح شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 43

به "40 میلیون نفر در ایران زیر پوشش بیمه سلامت قرار دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "40 میلیون نفر در ایران زیر پوشش بیمه سلامت قرار دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید