11 ترند زیبا برای انتخاب رنگ لاک پاییزی (ویژه پاییز 1402)

به گزارش مجله سفر به کانادا، با نزدیک شدن به فصل پاییز ترندهای پاییزی بهداشت و زیبایی ناخن در وبلاگ ها و وب سایت های مرتبط با مد و زیبایی منتشر شده است. با یک جست وجوی ساده می توانید ببینید که استفاده از رنگ های گرم دوباره ترند شده و سال جاری هم رنگ لاک های ناخن گرم، سنگین و پرمحتوا حسابی هوادار پیدا نموده است. البته سال جاری چند مدل قدیمی هم دوباره جایگاه خود را در بین طرح و رنگ لاک پاییزی باز نموده اند و به فهرست پرهوادارها راه پیدا نموده اند.

11 ترند زیبا برای انتخاب رنگ لاک پاییزی (ویژه پاییز 1402)

در این مطلب از خبرنگاران مگ قرار است 11 طرح و رنگ لاک پاییزی ترند سال جاری را که در حوزه زیبایی و سلامت ترند شده است با هم آنالیز کنیم.

1. رنگ لاک پاییزی مات متالیک

اگر عاشق رنگ های طلایی، نقره ای یا رزگلد هستید سال جاری پاییز با خیال راحت ناخن هایتان را با لاک متالیک بپوشانید. فقط از قلم نیاندازید که سال جاری به جای رنگ های متالیک براق، متالیک مات ترند شده است. پس باید بعد از خشک شدن لاک متالیک یک لایه لاک مات نماینده روی ناخن ها بزنید. با این کار جلوه رنگ های متالیک را در کنار بافت مات پاییزی روی ناخن هایتان خواهید داشت.

2. رنگ لاک پاییزی شکلاتی

اگر در پی رنگ لاک پاییزی ساده می شد، پیشنهاد ما ترکیب رنگ لاک پاییزی قهوه ای شکلاتی است. رنگ قهوه ای شکلاتی یک رنگ گرم و پرمحتوا است که به راحتی می تواند حال وهوای پاییزی را به استایل شما اضافه کند؛ مخصوصا وقتی یک لایه مات نماینده هم روی آن اضافه شده باشد. قهوه ای شکلاتی کلاسیک رنگی است که با تمام رنگ پوست ها هماهنگ می شود و تقریبا در هر استایلی جای می گیرد.

3. فرنچ فرانسوی

برای داشتن یک استایل پاییزی مدرن می توانید از نکات لاک ناخن پاییزی فرانسوی بهره ببرید. برای داشتن ناخن های فرانسوی ترند باید یک لایه لاک مات بزنید و با همان رنگ لاک یا یک درجه پررنگ تر به صورت براق، ناخن ها را فرنچ کنید. ایجاد دولایه رنگ مات و براق روی ناخن می تواند زیبایی بی نظیری به دست های شما بدهد.

4. مانیکور فرانسوی کلاسیک (فرنچ ناخن کلاسیک)

به جرات می توان گفت هیچ وقت هیچ چیزی جای فرنچ کلاسیک را نمی گیرد. این روش استفاده از لاک ساده و مینیمال به راحتی با هر استایلی هماهنگ می شود. اگر می خواهید به فرنچ ناخن خود حال وهوای دهه 90 میلادی بدهید باید دو طرف را به مقدار وسط پهن بکشید. اما اگر در پی ظاهری مدرن هستید نوک فرنچ را نازک بکشید و در قسمت وسط آن را پهن کنید.

5. خاکستری متالیک

رنگ خاکستری همواره برای پاییز مجذوب نماینده است. حالا هم که رنگ های متالیک ترند شده اند بد نیست که ناخن هایتان را به رنگ خاکستری متالیک لاک بزنید. این رنگ خنثی به راحتی با هر رنگ پوست و استایلی هماهنگ می شود و اینطور که به نظر می آید، سال جاری پاییز قرار است حسابی این رنگ را روی ناخن های خانم ها ببینیم. اگر دوست دارید کمی مجذوب نمایندهیت ناخن هایتان را بالاتر ببرید یک لایه برق ناخن یا لاک درخشان روی ناخن های خاکستری متالیک بزنید تا زیبایی دست هایتان چندین برابر شود.

6. چند لایه لاک ناخن پاییزی

این یک مدل لاک پاییزی است که از ترکیب چند مدل لاک به دست می آید. شما باید چند لایه لاک ناخن سفید روی ناخن خود بزنید. سپس یک لایه لاک حاوی گلیتر بزنید و روی آن را با یک لایه برق ناخن بپوشانید. حتی می توانید برای ایجاد سایه های رنگی روی ناخن از برق ناخن هایی که هاله رنگی ملایمی دارند استفاده نمایند.

7. رنگ لاک پاییزی صدفی

رنگ لاک ژل پاییزی صدفی چند ماهی است که ترند شده و به نظر می آید تمام پاییز هم در فهرست لاک های محبوب باقی بماند. این لاک روشن، نرم و آینه ای نه کاملا ناخن شما را می پوشاند و نه آن را بدون لاک نشان می دهد، به همین علت برای افرادی که هوادار رنگ های ملایم لاک ناخن هستند بسیار مناسب است. اگر دوست دارید لاک شما کمی براق تر دیده شود می توانید روی آن را با یک لایه برق ناخن اکلیلی بپوشانید.

8. سبز زمردی

سال جاری پاییز می توانید به راحتی از رنگ سبز بهره ببرید. ترکیب قهوه ای تیره، قرمز تیره و مشکی همواره از ترکیب های کلاسیک و محبوب پاییزی به شمار میرود. حالا سال جاری با استفاده از رنگ سبز زمردی در این ترکیب می توانید سایه ای جسورانه به استایل پاییزی خود اضافه کنید. این رنگ لاک مخصوص روی ناخن های کوتاه و گرد بسیار زیبا به نظر می رسد. برای مجذوب نماینده تر کردن ناخن ها هم می توانید بعد از زدن دو لایه لاک سبز زمردی، یک لایه برق ناخن بزنید.

9. جگری گوتیک

رنگ پاییزی ناخن جگری گوتیک بعد از پخش سریال ونزدی آدامز بسیار پرهوادار شد و همانطور که می بینید در فهرست ترندهای پاییزی هم واقع شده است. این رنگ گرم و سنگین با استایل های پاییزی تیره بسیار هماهنگ است و به شما ظاهری با جذبه و جدی می بخشد.

10. ناخن های کهکشانی

شاید یکی از متناسب ترین رنگ لاک ناخن پاییزی درک کنار لباس های بافتنی، رنگ های مختلف لاک کهکشانی است. لاک های کهکشانی که چند سالی از ترند لاک ناخن پاییزی دور بودند دوباره به فهرست برگشته اند و قرار است سال جاری آن ها را زیاد ببینیم. البته نباید این نکته را فراموش کنید که رنگ لاک نود پاییزی در این سبک بسیار ترند شده و از رنگ های گرم خیلی استقبال نشده است.

11. قرمز کلاسیک

هر سال پاییز رنگ قرمز به پالت مد و زیبایی بازمی شود و سال جاری هم شاهد برگشت پرافتخار قرمز کلاسیک به ترند پاییزی هستیم. تفاوتی که قرمز کلاسیک با دیگر قرمزها دارد این است که به راحتی می توانید آن را با هر استایلی هماهنگ کنید، فقط کافی است از بین لوازم آرایشی خود یک رژ لب هم رنگ لاک پیدا و بهره ببرید تا زیبایی شما چند برابر شود. به علت زیبایی و گرمای خاصی که این رنگ دارد پیش بینی می شود زمستان سال جاری هم در فهرست ترند باقی بماند و همچنان شاهد استفاده از آن باشیم.

مرور کلی

هر سال با نزدیک شدن به فصل پاییز، فهرست ترندهای پاییزی بهداشت و زیبایی ناخن منتشر می شوند. در این مطلب 11 رنگ لاک پاییزی نو و ترند سال جاری را به شما معرفی کردیم تا بتوانید استایلی زیباتر، گرم تر و مجذوب نماینده تر برای خودتان بسازید. در بخش کامنت ها برایمان بنویسید که ترجیح می دهید هر رنگ لاک را با چه استایلی بهره ببرید.

منبع: byrdie

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 شهریور 1402 بروزرسانی: 28 شهریور 1402 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 2320

به "11 ترند زیبا برای انتخاب رنگ لاک پاییزی (ویژه پاییز 1402)" امتیاز دهید

112 کاربر به "11 ترند زیبا برای انتخاب رنگ لاک پاییزی (ویژه پاییز 1402)" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "11 ترند زیبا برای انتخاب رنگ لاک پاییزی (ویژه پاییز 1402)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید