گردشگری ایران، مهر برند می خورد
به گزارش مجله سفر به کانادا، به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، ولی تیموری امروز شنبه 22 دی 97 با اشاره به جزئیات موضوع ثبت برندگردشگری ایران، گفت: در کشورهایی دارای صنعت گردشگری قدرتمندی هستند از تصویر و لگو تعیین و ثابتی بر روی کالا و خدماتی که به گردشگران ارائه می دهند، بهره می برند تا متقاضیان با اطمینان از صحت و سلامت از آنها استفاده نمایند.

با وبسایت گردشگری تریپ ادوایزر همراه باشید.
او اضافه نمود: این تصور به گردشگران اطمینان می دهد که این کالا و خدمات مورد تایید مراجع مربوط به حوزه توریسم در ایران است.
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی در عین حال گفت: برای اجرایی شدن این پروژه بزرگ احتیاج به همکاری بین دستگاهی از جمله وزارت خارجه و سازمان توسعه تجارت هستیم.
تیموری در پاسخ به این پرسش که چه زمانی این طرح اجرایی می گردد؟، اضافه نمود: این یکی از پرژوه های بزرگ معاونت گردشگری است که پس از عملی شدن احتیاج به زمان برای شناخت لوگو از سوی گردشگران وجود دارد که بطور یقین در این مرحله رسانه می توانند، تاثیر گذار باشند.
او درباره سیاست سازمان میراث فرهنگی درباره گردشگری داخلی گفت: توزیع جغرافیایی و زمانی گردشگران داخلی از جمله این موارد است در برخی از ماه های سال برخی از مناطق گردشگری با شلوغی زیاد روبرو هستیم در حالی که در مناطق دیگر کشور که جاذبه های توریستی خوبی نیز دارند، خالی از گردشگر است.
تیموری درباره راه حل برون رفت از مشکل هم گفت: در حال تنظیم بسته های مسافرتی هستیم که در آن علاوه معرفی مناطق کمتر شناخته شده از قیمت پایین و جذابیت نیز بهره مند باشند.
منبع: میراث آریا