نیروی فضایی ارتش آمریکا به ماهواره های جدید مجهز می گردد

به گزارش مجله سفر به کانادا، به گزارش خبرنگاران به نقل از نیواطلس، در طراحی این ماهواره ها، وزارت دفاع آمریکا، وزارت دفاع ملی کانادا و وزارت دفاع استرالیا همکاری دارند.

نیروی فضایی ارتش آمریکا به ماهواره های جدید مجهز می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

اولین ماهواره از این مجموعه به نام ست کام (WGS)-11+ تا سال 2024 وارد مرحله فراوری می گردد. اما زمان پرتاب آن به فضا معین نیست. به نظر می رسد با فراوری این ماهواره ها فضا به عرصه جدیدی برای نبرد میان نیروهای نظامی کشورهای مختلف دنیا مبدل گردد.

به دنبال تشکیل نیروی فضایی ارتش آمریکا، فراوری ماهواره های جدید در دستور کار پنتاگون نهاده شد. قرار است این ماهواره ها برای اموری همچون ارتباطات، انجام عملیات شناسایی، جمع آوری اطلاعات، آنالیز شرایط آب و هوا و غیره به کار گرفته شوند.

ماهواره مذکور برگرفته از ماهواره های WGS است که فراوری آنها از سال 2007 شروع شد. قرار است در مجموع 10 ماهواره برای نیروی فضایی ارتش آمریکا با همکاری بوئینگ فراوری گردد که تبادل اطلاعات میان نظامیان این کشور و نظامیان کشورهای استرالیا، کانادا، دانمارک، لوکزامبورگ، نیوزلند، هلند، جمهوری چک و نروژ را تسهیل می نماید.

ظرفیت ارتباطی WGS-11+ دو برابر ظرفیت ارتباطی نسل اول این ماهواره هاست و می توان از آن برای پشتیبانی از نبردها نیز استفاده کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 آبان 1399 بروزرسانی: 24 آبان 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1281

به "نیروی فضایی ارتش آمریکا به ماهواره های جدید مجهز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیروی فضایی ارتش آمریکا به ماهواره های جدید مجهز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید