شرایط دریافت وقت سفارت کشورهای پردرخواست مثل آلمان و هلند از ویزالند

به گزارش مجله سفر به کانادا، قبل از دریافت ویزای هر کشوری، شما ابتدا باید وقت سفارت بگیرید. ویزای گروهی از کشورها به صورت آنلاین و گروهی دیگر به صورت حضوری اقدام می گردد.

شرایط دریافت وقت سفارت کشورهای پردرخواست مثل آلمان و هلند از ویزالند

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید.

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام ویزالند، البته این نکته را در نظر داشته باشید که ممکن است برای ویزای کشورهایی که به صورت آنلاین اقدام می کنید، احتیاج به دریافت وقت سفارت باشد. به طور مثال ویزای کانادا به صورت آنلاین اقدام می گردد اما شما حتماً باید وقت سفارت نیز بگیرید. ما در این مطلب می خواهیم به شما بگوییم وقت سفارت کدام کشور حضوری است، برای دریافت وقت سفارت کدام کشور باید هزینه بپردازید و در وقت سفارت کدام کشور باید با افسران ویزا مصاحبه کنید.

وقت سفارت کدام کشورها مصاحبه دارد؟

در حال حاضر شما فقط باید برای درخواست ویزای آمریکا با افسران ویزای این کشور مصاحبه کنید. باقی کشورها مصاحبه ندارند و شما فقط برای تحویل مدارک و انگشت نگاری باید مراجعه کنید. برای کشورهایی که احتیاج به مصاحبه با افسران ویزا نیست، شما باید شرایط اخذ ویزا را با استفاده از مدارک خود به افسران ویزا اثبات کنید. کاور لتر و یا برنامه سفری نقش مهمی در اخذ ویزای کشور مقصد دارد.

برای دریافت وقت سفارت کدام کشورها باید به سفارت هزینه پرداخت کنید؟

شما برای دریافت وقت سفارت آلمان باید به سفارت 190،000 تومان پرداخت کنید. این پرداخت هزینه یک نوع غربالگری بین متقاضیان اصلی و کسانی است که فقط می خواهند شانس خود را محک بزنند، می باشد. توجه داشته باشید که این هزینه فقط برای مشخص وقت سفارت می باشد. دیگر کشورها نیز هزینه ای بیشتر از هزینه آنالیز مدارک از شما دریافت می نمایند اما این هزینه فقط برای ارائه خدمات می باشد. به طور مثال، وقت سفارت ایتالیا توسط کارگزاری CKGSIR در ایران مشخص می گردد و شما 21 یورو به علاوه هزینه درخواست ویزا جهت ارائه خدمات این کارگزاری پرداخت می کنید.

وقت سفارت را از کارگزاری بگیریم و یا کنسولگری؟

برای درخواست ویزای بعضی از کشورها، باید مستقیماً به کنسولگری آن کشور مراجعه کنید اما بعضی کشورها در ایران کنسولگری ندارند و باید درخواست ویزای خود را به کارگزاری تحویل دهید. بعضی ویزاها مثل ویزای ایتالیا، درخواست وقت سفارت خود را می توانید هم به کنسولگری و هم به کارگزاری ارائه کنید اما برای درخواست وقت سفارت هلند، مستقیماً باید به کارگزاری VFSGlobal مراجعه کنید.

وقت سفارت را از کارگزاری بگیریم شانس بیشتری برای دریافت ویزا داریم؟

هیچ تفاوتی بین ارائه درخواست ویزا به کنسولگری و کارگزاری وجود ندارد. شما چه درخواست خود را به کارگزاری ارائه کنید چه به کنسولگری، نهایتاً مدارک شما و تصمیم گیری نهایی در کنسولگری اتخاذ می گردد. پس هیچ تفاوتی در ارائه درخواست به کنسولگری و کارگزاری وجود ندارد.

در ایران چند کارگزاری برای مشخص وقت سفارت فعالیت می نمایند؟

کارگزاری ویزامتریک، خدمات مربوط به وقت سفارت و ویزای آلمان، کارگزاری CKGSIR خدمات مربوط به ویزای ایتالیا و کارگزاری VFSGlobal خدمات مربوط به ویزا و وقت سفارت کشورهای اتریش، بلژیک، قبرس، جمهوری چک، دانمارک، فنلاند، فرانسه، یونان، مجارستان، نیوزلند، نروژ، پرتغال، آفریقای جنوبی، سورینام، سوئیس، هلند، اوکراین و انگلیس را عهده دار است. کارگزاری BLS نیز عهده دار وقت سفارت و ویزای اسپانیا در ایران می باشد.

چه تفاوتی میان وقت سفارت فوری و عادی وجود دارد؟

وقت سفارت فوری، به این معناست که شما برای موارد پزشکی و اورژانسی به کشور مقصد مراجعه کنید. برای دریافت وقت سفارت فوری باید دارای مدارک پزشکی باشید؛ اما وقت سفارت عادی، نزدیک ترین وقت سفارت ممکن برای شما مشخص می گردد. چه برای 1 ساعت بعد چه برای 1 سال بعدی! توجه داشته باشید که موارد بالا فقط مربوط به وقت سفارت می باشد و هیچ تفاوتی در زمان جوابدهی به درخواست ویزای شما وجود ندارد.

ویزالند چه خدماتی برای دریافت وقت سفارت به شما ارائه می نماید؟

ما در ویزالند کلیه خدمات مربوط به مشخص وقت سفارت توریستی، دانشجویی، کاری و سرمایه گذاری کلیه کشورهای دنیا را با کمترین هزینه ممکن به متقاضیان ارائه می کنیم. ما برای دریافت وقت سفارت، فقط به اسکن و یا عکس واضح پاسپورت شما احتیاج داریم. برای درخواست وقت سفارت می توانید با شماره 02633143 تماس بگیرید و یا به سایت Visaland.org مراجعه کنید.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 417

به "شرایط دریافت وقت سفارت کشورهای پردرخواست مثل آلمان و هلند از ویزالند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط دریافت وقت سفارت کشورهای پردرخواست مثل آلمان و هلند از ویزالند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید