نقد و آنالیز کتاب جامعه و فرهنگ تایلند

به گزارش مجله سفر به کانادا، به گزارش خبرنگاران، تایلند را سرزمین هزار معبد نامیده اند. اگر می خواهید سابقه روابط فرهنگی و سیاسی ایران و تایلند را بدانید، اگر با وضعیت فرهنگ، دین و مذهب در کشور تایلند آشنایی ندارید، اگر شناخت جامعه، نظام اجتماعی و سیاسی تایلند برای شما مفید است و اگر علاقه دارید که با آداب و رسوم، اساطیر و افسانه ها، موزه ها، زبان ادبیات، هنر و صنایع دستی تایلندی ها آشنا شوید، کتاب جامعه و فرهنگ تایلند نوشته امیرسعید الهی که به همت انتشارات الهدی چاپ شده است برای این آشنایی ها در دسترس شماست.

نقد و آنالیز کتاب جامعه و فرهنگ تایلند

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

نشست هفتگی شهر کتاب در روز سه شنبه هجدهم آذر ساعت 16:30 به نقد و آنالیز کتاب جامعه و فرهنگ تایلند اختصاص دارد که با حضور محمدعلی ربانی، سیدمحمد خلیلی و امیرسعید الهی در مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه سوم برگزار می گردد. ورود برای علاقه مندان آزاد است.

مرکز فرهنگی و بین المللی شهر کتاب در نظر دارد به طور متناوب نشست هایی را برای آشنایی بیشتر مخاطبان با جامعه و فرهنگ کشورهای مختلف برگزار کند تا شناخت دقیقی از وضعیت فرهنگی و اجتماعی کشورها برای ایرانیان علاقه مند حاصل گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 401

به "نقد و آنالیز کتاب جامعه و فرهنگ تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقد و آنالیز کتاب جامعه و فرهنگ تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید