معرفی کسب وکارهای گردشگری در سایت سیری در ایران

به گزارش مجله سفر به کانادا، امروزه بازاریابی محتوایی و در اختیار گذاشتن اطلاعات کافی به مشتریان یکی از بهینه ترین ابزارهای هر کسب وکاری به حساب می آید.

معرفی کسب وکارهای گردشگری در سایت سیری در ایران

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور تورنتو هستید و میخواهید از زیباترین شهر کانادا دیدن کنید با ما همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام سیری در ایران، در حوزه سفر و گردشگری نیز معرفی کسب وکارهای مرتبط به کاربران، مسافران و بینندگان می تواند به انتخاب آن ها یاری کند.

سایت سیری در ایران در حدود 7 سال است که به معرفی جاهای دیدنی ایران می پردازد و در این حوزه جزو اولین وب سایت هایی محسوب می گردد که با پایگاه و بانک اطلاعاتی بزرگ و کاملی در خدمت هم وطنان فعالیت دارد.

به همین منظور سایت سیری در ایران در نظر دارد به معرفی کسب وکارهای مرتبط در حوزه گردشگری اعم از هتل ها، اقامتگاه ها، ویلاها، رستوران ها و ... بپردازد.

اگر شما هم کسب وکار مرتبط با حوزه سفر و گردشگری دارید می توانید به وسیله صفحه معرفی کسب و کارهای گردشگری اطلاعات خود را جهت معرفی و انتشار آن در سایت سیری در ایران ارسال کنید. چنانچه از قبل کسب وکار شما در سایت سیری در ایران معرفی شده است می توانید اطلاعات و تصاویر به روزتر از کسب وکار خود را برای این سایت ارسال کنیدتا معرفی شما به روز گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 459

به "معرفی کسب وکارهای گردشگری در سایت سیری در ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی کسب وکارهای گردشگری در سایت سیری در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید