مالک قشقایی: رجب زاده به تمرینات بازگشت؛ از او حمایت می کنیم، مدیران یک ریال هم به ما یاری نکرده اند

به گزارش مجله سفر به کانادا، مالک باشگاه قشقایی شیراز از حل مشکل این باشگاه با سرمربی تیم قشقایی اطلاع داد.

مالک قشقایی: رجب زاده به تمرینات بازگشت؛ از او حمایت می کنیم، مدیران یک ریال هم به ما یاری نکرده اند

روح الله نجف پور در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره نشست خود با مهدی رجب زاده پس از استعفای از راهنمایی تیم قشقایی شیراز گفت: صحبت های خوبی با رجب زاده داشتیم و او به تمرینات بازگشت. از رجب زاده به صورت کامل حمایت می کنیم. از 100 تیمی که در لیگ های مختلف کشور فعالیت می نمایند، تنها سه تیم مشکل اقتصادی ندارند. تا به امروز 15 تا 25 درصد از قرارداد بازیکنان را به صورت میانگین پرداخت نموده ایم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا مدیران استان فارس حمایت اقتصادی از باشگاه قشقایی نموده اند یا خیر، عنوان نمود: مدیران در بازی های قشقایی حاضر می شوند و قول های زیادی به ما داده اند، اما در سال 1400 هیچ حمایتی از باشگاه ننموده اند و یک ریال از سوی مسئولان استان به حساب باشگاه نیامده است. آنها می گویند تعهدی نسبت به تیم نداریم، اما مسئولیت اجتماعی شان چه می گردد؟ ما هم خدمات عمومی برای نشاط پنج میلیون نفر از مردم ارائه می کنیم.

مالک و مدیرعامل باشگاه قشقایی در خصوص اینکه نماینده شیراز پس از چند سال توانسته خود را به عنوان مدعی صعود به لیگ برتر معرفی کند، به خبرنگاران گفت: قشقایی شرایط خوبی دارد و تنها دو امتیاز با منطقه صعود فاصله داریم. بازی یکطرفه ای مقابل مس کرمان داشتیم و این تیم در دقایقی از بازی نمی توانست توپ را لمس کند. یک پنالتی ما را اعلام نکردند و قبل از اینکه گل دوم مس به ثمر برسد، روی بازیکن ما خطا شد که ناظر داوری، هر دو صحنه را خطا می دانست.

نجف پور با بیان اینکه باشگاه قشقایی شکایتی برای طرح در کمیته داوران تنظیم نموده است، اعلام کرد: همواره مقابل تیم های ثروتمند ضربه خورده ایم و یک بار نشد تیم های صنعتی مانند گل گهر، آرمان گهر و مس کرمان به داوری بازی با قشقایی اعتراض نمایند. همین باعث می گردد ذهنیت ما به سمت مظلومیت قشقایی برود و ما چهار ملاقات است که از اشتباهات داوری ضربه می خوریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 بهمن 1400 بروزرسانی: 9 بهمن 1400 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1966

به "مالک قشقایی: رجب زاده به تمرینات بازگشت؛ از او حمایت می کنیم، مدیران یک ریال هم به ما یاری نکرده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مالک قشقایی: رجب زاده به تمرینات بازگشت؛ از او حمایت می کنیم، مدیران یک ریال هم به ما یاری نکرده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید