قطبی: نتیجه دریافت در خانه شونان برای هر تیمی سخت است

به گزارش مجله سفر به کانادا، خبرنگاران : سرمربی شیمیزو اس پالس ژاپن پس از تساوی شاگردانش در خانه شونان بلمار گفت: هر تیمی نمی تواند در زمین این تیم نتیجه بگیرد.

قطبی: نتیجه دریافت در خانه شونان برای هر تیمی سخت است

جهت دریافت خدمات آموزش ساخت آلاچیق فلزی ساده با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران ، تیم شیمیزو اس پالس ژاپن با راهنمایی سرمربی ایرانی خود، افشین قطبی برای سومین هفته متوالی از کسب پیروزی در رقابت های لیگ حرفه ای فوتبال ژاپن بازماند. این بار این شونان بلمار بود که در خانه خود مردان قطبی را با تساوی یک بر یک متوقف کرد تا آنها بعد از 3 بازی با 2 امتیاز از 2 تساوی خارج از خانه در پله سیزدهم جدول قرار بگیرند.

قطبی در کنفرانس مطبوعاتی انتهای این بازی که میزبانش از دقیقه هشتادوسوم 10 نفره به کار خود ادامه داد، گفت: برای هر تیمی رقابت کردن و امتیاز دریافت در این استادیوم کار بسیار مسئله ای است. شونان تیم ساز ماندهی شده و یکدست است و به نظر من بازیکنان این تیم بسیار با انگیزه و با روحیه هستند.

قطبی اضافه نمود: شونان در ضدحملات بسیار خطرناک کار کرد که این ضدحملات در فرایند بازی تاثیر به سزایی داشتند. آنها در اولین حمله جدی شان به گل رسیدند که این کار را برای ما سخت تر کرد. با این حال بازیکنان من تسلیم نشدند و بازی را به تساوی کشاندند که بابت این موضوع به آنها افتخار می کنم.

سرمربی ایرانی الاصل شیمیزو در پایان گفت: توپ های بلند ارسالی حریف در دقایق ابتدایی بیش از آن چیزی بود که انتظار داشتیم و ما را به دردسر انداخت. در نیمه دوم اما عملکردمان بهتر شد و حتی این شانس را داشتیم که بازی را ببریم، آن هم در شرایطی که هنوز خیلی از شرایط ایده آل خود فاصله داریم. ارائه یک فوتبال زیبا و قابل قبول آن چیزی است که ما می خواهیم. من می خواهم در هر بازی پیشرفت را در تیمم ببینم.

منبع: تسنیم
انتشار: 15 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 695

به "قطبی: نتیجه دریافت در خانه شونان برای هر تیمی سخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطبی: نتیجه دریافت در خانه شونان برای هر تیمی سخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید