رای نهایی یوفا در خصوص تبلیغ نوشیدنی الکلی در یورو 2020

به گزارش مجله سفر به کانادا، تبلیغ یک نوشیدنی الکلی در نشست های خبری یورو 2020 حاشیه ساز شده بود.

رای نهایی یوفا در خصوص تبلیغ نوشیدنی الکلی در یورو 2020

به گزارش خبرنگاران، ورزش سه نوشت، پل پوگبا که 9 روز پیش در پیروزی 1-0 فرانسه برابر آلمان در نخستین مسابقه این تیم در یورو 2020 نقش به سزایی داشت و به اسم برترین بازیکن زمین هم انتخاب شد، در کنفرانس خبری خود یک بطری نوشیدنی الکلی را که روی میز قرار داده شده بود را برداشت و بر زمین گذاشت.

کریستیانو رونالدو هم پیشتر اقدام به برداشتن بطری کوکاکولا از روی میز نموده بود و یوفا پس از تکرار این حرکت از سوی چند بازیکن دیگر تهدید کرد که این اقدامات با جریمه روبرو خواهد شد اما یوفا در خصوص تبلیغ نوشیدنی الکلی تصمیمی دیگر اتخاذ کرد.

طبق رای تازه یوفا، ابتدا از بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ها در خصوص اینکه نوشیدنی الکلی روی میز نشست خبری قرار داده گردد یا خیر سوال پرسیده می گردد. بعلاوه مقابل بازیکنان مسلمان هم این نوشیدنی قرار داده نخواهد شد.

پل پوگبا و دیگر فوتبالیست های مسلمان که نوشیدنی الکلی مصرف نمی نمایند، به شدت با چنین شیوه تبلیغاتی مخالف بودند و اکنون یوفا هم به سودشان رای داده است.

در کنفرانس خبری چهارشنبه شب کریم بنزما دیگر بازیکن مسلمان فرانسه که پس از بازی با پرتغال برترین بازیکن زمین شناخته شد هم نوشیدنی الکلی به چشم نمی خورد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1782

به "رای نهایی یوفا در خصوص تبلیغ نوشیدنی الکلی در یورو 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رای نهایی یوفا در خصوص تبلیغ نوشیدنی الکلی در یورو 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید