تأمین کنندگان اپل فراوری آزمایشی اپل واچ سری 8 را در ویتنام شروع کردند

به گزارش مجله سفر به کانادا، اوایل این هفته، گزارش نو روزنامه Nikkei Asia ژاپن ادعا نموده که اپل در حال مذاکره برای فراوری آزمایشی اپل واچ و مک بوک برای اولین بار در ویتنام است. به همین دلیل مینگ-چی کو، تحلیلگر مشهور محصولات اپل اکنون فاش نموده که ویتنام در حال حاضر مسئولیت واحدهای فراوری و حمل ونقل این محصولات را به صورت آزمایشی بر عهده گرفته است. با این وجود، انتظار می رود که تأمین کنندگان اپل در ویتنام فراوری اپل واچ را قبل از معرفی سری 8 افزایش دهند.

تأمین کنندگان اپل فراوری آزمایشی اپل واچ سری 8 را در ویتنام شروع کردند

آقای کو با انتشار پستی در توییتر اعلام نموده که شرکت Luxshare ICT، یکی از بزرگترین تأمین کنندگان اپل، در چین و ویتنام به فراوری محصولات این شرکت می پردازد. به گفته این تحلیلگر، بعضی از قطعات اپل واچ سری 7 مدتی است که از ویتنام عرضه می گردد. البته او انتظار دارد که تغییراتی در این زمینه صورت بگیرد. آقای کو معتقد است که با عرضه اپل واچ سری 8 در پاییز سال جاری، نسبت اپل واچ های مونتاژ شده در ویتنام تا 70 درصد افزایش می یابد. در میان تأمین کنندگان چینی اپل، Luxshare بزرگترین مرکز فراوری اپل در خارج از چین را در اختیار دارد.

در درازمدت، انتقال فراوری اپل واچ از چین به ویتنام باید به اپل یاری کند تا از خود در برابر فرایند جهانی زدایی محافظت کند. اخیراً آقای کو فاش کرد که اپل فراوری سری آیفون 14 را به طور هم زمان در هند و چین آغاز می نماید. در شرایط نرمال آغاز فراوری سری آیفون تازه در خارج از چین معمولا چند ماه طول می کشد. به عنوان مثال، فاکسان مونتاژ آیفون 13 را در آوریل سال جاری در هند آغاز کرد، در حالی که فراوری آن در برزیل چند هفته بعد آغاز شد. البته به این نکته هم باید اشاره کنیم که فراوری آیفون در کشورهای دیگر با هدف تأمین تقاضای جهانی این گوشی های هوشمند نیست، بلکه صرفا برای تأمین احتیاج بازارهای داخلی است.

دولت ایالات متحده آمریکا اخیراً اختلافاتی با دولت چین پیدا نموده که این اختلافات بر هر شرکتی که به تأمین کنندگان چینی متکی است، تأثیر می گذارد. به گفته منابع مطلع، اپل به تأمین کنندگان خود در خصوص این شرایط هشدار داده و در حال توسعه فراوری تازهترین محصولات خود به کشورهای بیشتری است. علاوه بر هند، اپل بعضی از مدل های آیفون را در برزیل نیز مونتاژ می نماید. در واقع فراوری سری آیفون 14 در هند حداقل در کوتاه مدت باعث نخواهد شد تا مسائل فراوری در چین کاهش پیدا کند، اما همچنان نقطه عطف مهمی برای غول فناوری آمریکایی در زمینه توسعه فراوری آیفون به کشورهای دیگر به شمار می آید.

شایعات اپل واچ سری 8

این طور که به نظر می رسد، اپل قرار است 16 شهریور ماه، در کنار معرفی سری آیفون 14، از نسل تازه ساعت هوشمند خود یعنی اپل واچ سری 8 نیز رونمایی کند. طبق گفته تحلیلگران فعال در حوزه فناوری، اپل واچ سری 8 با نمایشگر بزرگ تری نسبت به نسل قبلی در اختیار کاربران قرار می گیرد. به همین دلیل، جف پو از شرکت Haitong International Securities ادعا نموده که مقدار نمایشگر اپل واچ سری 8 احتمالاً 1.99 اینچ خواهد بود.

باید اشاره کنیم که مقدار 1.99 اینچی نمایشگر اپل واچ سری 8 در مقایسه با مقدار 1.691 اینچی مدل 41 میلی متری و مقدار 1.901 اینچی مدل 45 میلی متری اپل واچ سری 7، حدود 0.089 اینچ فضای اضافی را در اختیار نمایشگر این ساعت هوشمند قرار می دهد که به طور کلی حدود 5 درصد بزرگ تر از نمایشگر نسل قبلی است.

بعلاوه به گفته راس یانگ، تحلیلگر عرصه تکنولوژی اپل واچ سری 8 در سال آینده می تواند در 3 سایز عرضه گردد. مدل های قبلی اپل واچ در سایزهای 38 میلی متری، 40 میلی متری، 42 میلی متری و 44 میلی متری در دسترس کاربران قرار داشت که افزایش سایز آن ها با باریک شدن حاشیه ها و بزرگ تر شدن مقدار نمایشگر همراه می گردد.

مارک گورمن نیز در خبرنامه هفتگی خود به جزئیاتی در خصوص تراشه این ساعت هوشمند اشاره نموده است. به گفته این روزنامه نگار خبرگزاری بلومبرگ، تراشه S8 اپل واچ سری 8 همان مشخصات تراشه S7 را دارد و این یعنی اپل واچ سری 8 از لحاظ عملکردی خیلی تفاوتی با نسل های قبلش نخواهد داشت.

منبع: 9To5mac

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 مرداد 1401 بروزرسانی: 28 مرداد 1401 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 2149

به "تأمین کنندگان اپل فراوری آزمایشی اپل واچ سری 8 را در ویتنام شروع کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تأمین کنندگان اپل فراوری آزمایشی اپل واچ سری 8 را در ویتنام شروع کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید