عزیزی خادم: باید با جوانگرایی زمینه ساز توسعه فوتسال در آسیا و دنیا باشیم

به گزارش مجله سفر به کانادا، رییس فدراسیون فوتبال در جمع اعضای کمیته فوتسال در مورد تیم ملی فوتسال، حضور در جام ملت های آسیا، جوانگرایی، فعال شدن استانها در فوتسال و قم به عنوان پایگاه ویژه فوتسال به نکاتی اشاره نمود.

عزیزی خادم: باید با جوانگرایی زمینه ساز توسعه فوتسال در آسیا و دنیا باشیم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، سومین جلسه کمیته فوتسال با حضور شهاب الدین عزیزی خادم درمرکز ملی فوتبال پیش از ظهر امروز (د وشنبه 13 دی ماه) برگزار گردید. در این نشست رییس فدراسیون فوتبال در مورد فرایند توسعه رشته فوتسال به نکاتی اشاره نمود.

شهاب الدین عزیزی خادم، رییس فدراسیون فوتبال در مورد حضور تیم ملی فوتسال در جام دنیای لیتوانی گفت: به رغم مسائل عدیده اقتصادی تیم ملی فوتسال پیش از حضور در لیتوانی در تورنمنت های تایلند و بلاروس شرکت کرد. در آوردگاه جام دنیای نیز عملکرد مناسبی داشت و نتایجش بد نبود. اکنون باید به فکر جوانگرایی در این رشته باشیم. باید به استعداد ها و جوان ها میدان دهیم تا بتوانیم با جوانگرایی زمینه ساز توسعه فوتسال در آسیا و دنیا باشیم. به همین دلیل نباید نتیجه گرا بود و برای پیشرفت باید با گذر زمان و با برنامه پیش رفت تا به اهداف خود برسیم.

عزیزی خادم در ادامه در مورد اینکه باید به استان ها بها داد تا درراستا رشد و توسعه قرار بگیرند، گفت: یکی از اهداف ما توسعه فوتسال در استان ها با استفاده از نیرو های بومی است. باید به فکر پیشرفت فوتسال و پرورش آن باشیم. به طور مثال قم یکی از پایگاه ویژه استعدادیابی توسعه در استان ها است و می توان روی این استان حساب ویژه کرد. جوانگرایی و تغییر مهم است و به همین دلیل گام برمی داریم تا به اهدافمان برسیم. تغییر، اصل اساسی و تحول در پیشرفت است و بدون شک برای ایجاد تحول باید سرمایه گذاری و هزینه کرد. برهمین اساس با ایجاد تغییرات اساسی می توان به رشد و توسعه فکر کرد. باید به جوان ها بها داد تا به موفقیت رسید.

رییس فدراسیون فوتبال از تعامل با وزارت آموزش و پرورش به جهت رشد فوتسال اطلاع داد و گفت: یکی از برنامه های ما این است که در بخش آموزش و پروش مسابقات مختلفی را برگزار کنیم و با تعامل برقرار کردن با این وزارت، در راستا توسعه قرار بگیریم.

وی خطاب به اعضا کیمته فوتسال در ادامه گفت: مهمترین رقابت پیش روی تیم ملی فوتسال؛ حضور در جام ملت های آسیا است. باید برنامه ریزی دقیقی داشته باشیم و از اعضای کمیته فوتسال می خواهم که برنامه ها و نشست هایشان خروجی فنی داشته باشد تا بتوانیم برای موفقیت برنامه ریزی نموده و به هدفمان برسیم.

لازم به ذکر است، سومین نشست کمیته فوتسال با حضور شهاب الدین عزیزی خادم، احسان اصولی، حسین شمس، محمد ناظم الشریعه، وحید شمسایی، رضا رحمانی، غلامعلی هنرپیشه، غلامرضا کافی، فرهاد عشوندی و لیلا یارمحمدی برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 بهمن 1400 بروزرسانی: 30 بهمن 1400 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1988

به "عزیزی خادم: باید با جوانگرایی زمینه ساز توسعه فوتسال در آسیا و دنیا باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عزیزی خادم: باید با جوانگرایی زمینه ساز توسعه فوتسال در آسیا و دنیا باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید