ستاره ها در کیش

به گزارش مجله سفر به کانادا، فستیوال ها در سراسر دنیا برنامه هایی هستند که باعث شادی و ایجاد حال خوب در انسان ها می شوند. امروزه به صورت مداوم فستیوال های مختلفی در سراسر دنیا در حال برگزاری هستند. که در ایران نیز یکی از بزرگترین و هیجان انگیزترین فستیوال ها، در آخرین سال قرن در جنوب کشور در حال برگزاری است.

ستاره ها در کیش

فستیوال ستاره ها در جزیره کیش، نگین خلیج فارس، از 29 دی ماه تا 7 بهمن ماه در حال برگزاری است.

نوشیدنی انرژی زا لایف استار با همکاری ارگان های خصوصی و دولتی کیش، در فستیوال ستاره ها میزبان مسافران و کیشوندان می باشد..

به گفته مدیر تبلیغات و روابط عمومی مجموعه لایف استار، انرژی زا لایف استار با شعار Stars Change … با هدف فراوری انواع نوشیدنی از قبیل نوشیدنی های انرژی زا در سال 1400 متولد گشت و حالا اولین فستیوال خود را در کیش برگزار می نماید.

رد پای ستاره ها در کیش همه جا دیده می گردد

هیجان و انرژی لایف استار در قالب فستیوال ستاره ها، در سراسر جزیره زیبای کیش از مجموعه سافاری کیش تا مجموعه ساحلی مارینا کیش به چشم می خورد.

فستیوال ستاره ها در طول این مدت از ساعت 11 تا ساعت 23 در قالب مسابقات و تفریحات دریایی در کنار مسافران و کیشوندان بوده و جوایز هیجان انگیز و ویژه ای همانند گوشی آیفون، اپل واچ، ایرپاد پرو و جوایز نقدی را به شرکت کنندگان در این فستیوال اهدا می نماید.

منبع: همگردی
انتشار: 25 خرداد 1401 بروزرسانی: 25 خرداد 1401 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 2092

به "ستاره ها در کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره ها در کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید