راهنمای سفر به برزیل

به گزارش مجله سفر به کانادا، برزیل عظیم ترین و پر جمعیت ترین کشور آمریکای جنوبی است. این کشور که منطقه وسیعی را بین مرکز آمریکای جنوبی و اقیانوس اطلس دربرمی گیرد، شرقی ترین کشور قاره آمریکا است و با کشورهای اروگوئه، آرژانتین، پاراگوئه، بولیوی، پرو، کلمبیا، ونزوئلا، گویان، سورینام و گویان فرانسه مرز مشترک دارد. برزیل با داشتن زمین های کشاورزی وسیع، جنگل های استوایی، منابع طبیعی گسترده و نیروی کار غنی، قدرتمندترین اقتصاد آمریکای جنوبی است. برزیل مستعمره پرتغال بوده و به همین دلیل تنها کشور آمریکاست که به زبان پرتغالی سخن می گویند. همچنین برزیل کشوری چندملیتی می باشد که جمعیت آن متشکل از نژادهای اروپایی، سرخ پوستان آمریکا، آفریقایی و نیز آسیایی می باشد.

راهنمای سفر به برزیل

با تور برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

مردم این کشور از نژادها، فرهنگ ها و سنت های مختلف تشکیل شده و جشن ها و فستیوال های بسیار زیبا و باشکوهی در این کشور برگزار می گردد.

موقعیت: آمریکای جنوبی

پایتخت: برازیلیا

زبان: پرتغالی

دین: مسیحیت پیرو کلیسای کاتولیک رومی

ساعت محلی: 7.5 ساعت عقب تر از ایران

پول رایج: رئال برزیل

وسعت: 8514877 کیلومتر مربع

جمعیت: 205338000 نفر

شهرهای مهم گردشگری: سائوپائولو، ریو دوژانیرو، پورتو، برازیلیا، سالوادور، جنگل های آمازون

شرایط آب و هوایی

آب و هوای غالب: آب و هوای کشور برزیل با توجه به وسعت آن بسیار متنوع بوده و طیف گسترده ای را شامل می گردد که زیرمجموعه های استوایی، نیمه گرمسیری، گرمسیری و نیمه خشک را شامل می گردد.

بخش عظیمی از این کشور آب و هوایی گرمسیری دارد و پوشیده از جنگل های آمازون می باشد.در منطقه آمازون میزان بارندگی بسیار بالا بوده و به سه هزار میلی لیتر می رسد.

بهترین زمان سفر به کشور برزیل بین ماه های نوامبر تا مارس می باشد که آب و هوا معتدل و دلپذیر بوده و میزان بارندگی اندک است.

دیدنی های معروف و برتر

تندیس مسیح

مجسمه منجی مسیح در شهر ریو دوژانیرو واقع شده است. این مجسمه 39.6 متر ارتفاع داشته و در سال 1926 میلادی در قله کوه کورکووادو ساخته شده است.

کوه شوگرلوف

کوه شوگرلوف در شهر ریو دوژانیرو واقع شده و 396 متر ارتفاع دارد. این کوه حالت صخره ای داشته و به قله کله قند نیز معروف است. با سوار شدن در تله کابین کوه شوگرلوف شما می توانید نمای زیبا و کاملی از شهر ریو دوژانیرو، سواحل نیتروی، پل ریو دوژانیرو، سواحل زیبای کوپاکابانا، خلیج گوانابرا، قلعه سانتاکروز و کوه های کورکووادو را مشاهده کنید.

رودخانه آمازون

رودخانه آمازون با 6400 کیلومتر طول، دومین رود عظیم دنیا محسوب می گردد. این رودخانه جذاب و زیبا با جنگل های بارانی پوشیده شده است و بیش از سه هزار نوع ماهی را در خود جای داده است.

آبشار ایگواسو

آبشار ایگواسو توسط یک گردشگر اسپانیایی در سال 1541 میلادی کشف شد. این آبشار زیبا از دو قسمت عمده تشکیل شده که هرکدام از صدها آبشار و جزیره صخره ای تشکیل شده است. آبشار ایگواسو مجموعه ای از 275 آبشار است که ارتفاعشان از 30 تا 86 متر متفاوت می باشد. شدت جریان آب آبشار ایگواسو در فصول بارانی، بین ماه های نوامبر تا مارس به بیشترین حد خود، تقریباً 12.750 مترمکعب بر ثانیه می رسد.

* برزیل پس از آمریکا، در مقام دومین کشور با بیشترین تعداد فرودگاه قرار گرفته است.

* وسعت این کشور به قدری است که با تمام کشورهای آمریکای جنوبی غیر از اکوادور و شیلی همجوار است.

* طوطی به عنوان حیوان ملی این کشور انتخاب شده است.

* کشور برزیل توانسته در 150 سال گذشته، عظیم ترین فراوری کننده قهوه در دنیا باشد.

* شهر برازیلیا (پایتخت برزیل) از نمای هوایی مشابه یک هواپیما است.

* بعد از کشور ژاپن، برزیل دارای عظیمترین جمعیت ژاپنی در دنیا می باشد.

* کشور برزیل از اکوسیستم و تنوع زیستی جانوری و گیاهی بسیار خوبی برخوردار بوده و بیش از دو میلیون نوع گیاه و جانور در این کشور وجود دارد.

* برزیل کشوری چند ملیتی بوده و از فرهنگ های متنوع و نژادهای مختلفی تشکیل شده است. یکی از جذابیت های این کشور، سنت ها و جشن های آن می باشد که از مهم ترین آن ها می توان به کارناوال ها، کاپوئیرا و ورزش های ملی اشاره نمود.

* مردم کشور برزیل علاقه خاصی به ورزش داشته و از تناسب اندام خوبی برخوردار هستند. مردم برزیل رکورد پایین ترین میانگین وزن در دنیا را به خود اختصاص داده اند.

جاذبه های گردشگری

مجسمه حضرت مسیح، آبشارهای ایگواسو، رودخانه آمازون، کارناوال ریو، سواحل سالوادور، کوه کله قندی، کوه کورکوادو، باغ پرندگان و ...

چطور به برزیل برویم؟

آژانس مسافرتی ماهبان گشت آسمان با تجربه ای بسیار بالا در زمینه برگزاری تور برزیل، توانسته رضایت مشتریان خود را در سفر به این مقصد جذاب جذب کند. برای خرید تور ایسلند می توانید با شماره 88482850 تماس گرفته و از اطلاعات کامل تور آگاه شوید.

منبع: همگردی
انتشار: 4 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 995

به "راهنمای سفر به برزیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای سفر به برزیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید