ساماندهی آموزش های آنلاین و آفلاین؛ گام مهمی برای بهبود آموزش های مجازی

به گزارش مجله سفر به کانادا، معاون آموزشی سابق دانشگاه الزهرا (س) گفت: یکی از موضوعات مهم برای نیم سال آینده، ساماندهی آموزش های آنلاین و آفلاین است

ساماندهی آموزش های آنلاین و آفلاین؛ گام مهمی برای بهبود آموزش های مجازی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران؛ مهدی سیف برقی، معاون آموزشی سابق دانشگاه الزهرا (س) ضمن تشکر از اساتید و اعضای هیئت علمی در همراهی و پیشبرد آموزش مجازی در دانشگاه، گفت: از زمان شیوع کرونا دانشگاه آموزش مجازی را در دستور کار خود قرار داد و به همین ترتیب از نیمه اسفند دانشگاه، اساتید و دانشجویان در این زمینه به حالت تعادل رسیدند و آموزش مجازی بطور جدی دنبال شد.

وی اضافه نمود: با نزدیک شدن به ایام امتحانات انتها ترم بعضی از دانشگاه ها با مشکلاتی در برگزاری امتحانات روبرو بودند به طوری که امتحانات در بیشتر دانشگاه ها به تعویق افتاد، اما خوشبختانه ما در دانشگاه الزهرا توانستیم آموزش در این حوزه را از اردیبهشت ماه شروع و امتحانات را در زمان مناسب و به خوبی برگزار کنیم. اکنون نیز درحال ارائه دروس عملی هستیم که اکنون بصورت مجازی از سوی اساتید ارائه می شوند.

سیف بااشاره به تدابیر آینده حوزه آموزش مجازی اعلام کرد: یکی از موضوعات مهم برای نیم سال آینده، ساماندهی آموزش های آنلاین و آفلاین است. موضوع دیگر توجه به این نکته است که در حوزه آموزش مجازی دو موضوع حرف اول را میزند: زیرساخت و محتوای درسی که باید هردو را مورد توجه بیشتری قرار دهیم و نکته مهم دیگر نیز نزدیکتر کردن فضای مجازی به فضای حقیقی است چراکه اگر یک محیط اشتراکی برای اساتید شکل گیرد بسیار در پیشبرد بهتر امور و فعالیت ها موثر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1157

به "ساماندهی آموزش های آنلاین و آفلاین؛ گام مهمی برای بهبود آموزش های مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساماندهی آموزش های آنلاین و آفلاین؛ گام مهمی برای بهبود آموزش های مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید