رقابت972 کاراته کابرای رسیدن به تیم ملی، کاتاروهای برتر معرفی شدند

به گزارش مجله سفر به کانادا، به گزارش خبرنگاران، بعد از اعلام زمان برگزاری رقابتهای کاراته قهرمانی آسیا و متعاقب آن معرفی اعضای کادر فنی تیم های ملی، رقابتهای انتخابی در بخش پسران و با حضور 972 کاراته کا در رده های سنی نوجوانان، جوانان و امید پسران روز گذشته به میزبانی زنجان و در سالن دانشگاه سراسری این استان شروع شد.

رقابت972 کاراته کابرای رسیدن به تیم ملی، کاتاروهای برتر معرفی شدند

در روز نخست نزدیک به 150 کاتارو به روی تاتامی رفتند که در کاتا انفرادی نوجوانان در حضور 44 ورزشکار پوریا یعقوبی از استان مرکزی به مقام نخست دست پیدا کرد. ابوالفضل شیخ شعاعی از استان کرمان به مدال نقره رسید و نیما خیری اهوازی از استان خوزستان به همراه امیر داداش زاده از استان آذربایجان غربی به صورت مشترک سوم شدند.

در کاتا انفرادی جوانان، 43 ورزشکار با یکدیگر به رقابت پرداختند و در نهایت، امیرحسن تعیین الدینی از استان کرمان اول، ابوالفضل شیخ شعاعی از استان کرمان دوم، ابوالفضل فرامرزپور از استان کرمان و امیررضا کرمی از استان آذربایجان شرقی مشترکا سوم شدند.

32 کاتارو در بخش امید یا زیر 21 سال به روی تاتامی انتخابی رفتند که در سرانجام مهدی رضایی از استان کرمان روی سکوی نخست ایستاد. محمدصدرا شیدزی از استان آذربایجان شرقی به نشان نقره دست یافت و مدال برنز مشترک هم به احمدرضا محمودی از استان تهران و محمد مهدی شجاعی از استان کرمان تعلق گرفت.

در بخش کاتا تیمی جوانان هم 9 تیم با یکدیگر به رقابت پرداختند تا در نهایت تیم استان کرمان الف با ترکیب امیر حسن تعیین الدینی، ابوالفضل شیخ شعاعی و ابوالفضل فرامرزپور به نشان طلا دست پیدا کرد. کرمان ب با حضور امیر محمد عامری، آرتا سیستانی و آرمیا سیستانی نایب قهرمان شد. مازندران با ترکیب امیر رضا یوسفی، رضا قاسمیان و سید نیکان موسوی به همراه آذربایجان شرقی با ترکیب امیر رضا کرمی، مبین جباری و صدرا قدس به صورت مشترک سوم شدند.

این رقابتها امروز در رده کومیته نوجوانان پیگیری می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1871

به "رقابت972 کاراته کابرای رسیدن به تیم ملی، کاتاروهای برتر معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت972 کاراته کابرای رسیدن به تیم ملی، کاتاروهای برتر معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید