افتتاح سلامتکده طب سنتی در غرب تهران همزمان با فرا رسیدن میلاد امام رضا (ع)

به گزارش مجله سفر به کانادا، خبرگزاری خبرنگاران- سلامتکده طب سنتی با مجوز وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در غرب تهران واقع در آستان مطهر امامزادگان عینعلی و زینعلی (ع) افتتاح شد.

افتتاح سلامتکده طب سنتی در غرب تهران همزمان با فرا رسیدن میلاد امام رضا (ع)

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، همزمان با فرا رسیدن میلاد امام رضا (ع) مراسمی در قالب جشن و سرور و با حضور پزشکان به ویژه اساتید برجسته طب سنتی، سلامتکده طب سنتی پونک واقع در آستان امامزادگان عینعلی و زینعلی (ع) افتتاح شد.

حکیم حسین خیراندیش که به پدر طب سنتی ایران معروف است در آیین افتتاح این مراسم گفت: با وجود پیشرفت های فراوان رشته های مختلف پزشکی همچنان طب سنتی برای پیشگیری از بیماری ها و درمان نقش مؤثر و مشخص نماینده ای دارد.

وی اضافه کرد: در کشور کوشش های زیادی برای نهادینه سازی طب سنتی اجرا شده است حتی در سال های گذشته آیین نامه های آن به صورت قانونی تصویب شده، اما دولت ریالی در این راستا یاری ننموده است.

وی گفت: هزاران مقاله و صد ها کتاب از اساتید برجسته این حوزه تدوین شده است که مطالعه آن برای مردم و به ویژه دانشجویان پزشکی که علاقه مند به فعالیت در طب سنتی هستند بسیار راهگشاست.

استاد خیراندیش ابراز امیدواری کرد: با مستقر شدن دولت تازه فضا برای توسعه طب سنتی و حمایت از آن به منظور پیشگیری و درمان بیماری ها در جامعه به معنای واقعی کلمه هموار گردد.

وی بعلاوه در مصاحبه با خبرنگار ما گفت: در سلامتکده طب سنتی پونک 15 پزشک که بخشی از آن ها دکتری پزشکی را تمام نموده و در طب سنتی متخصص شده اند و بعلاوه بخش دیگر پزشکان مجرب 20 ساله در این حوزه هستند که مشغول به کار خواهند شد.

وی توضیح داد: هموطنان برای استفاده از خدمات این سلامتکده می توانند به سایت بقراط مراجعه و مشخصات خود را وارد نمایند تا با آن ها برای زمان معاینه تماس گرفته گردد.

دبیر هیأت امنا و مدیر آستان مطهر امامزادگان عینعلی و زینعلی هم در همین زمینه به خبرنگار ما گفت: در سلامتکده که با مجوز دانشگاه علوم پزشکی ایران فعالیت خود را شروع می نماید همه گرایش های مرتبط با حوزه طب سنتی برای آقایان و خانم ها خدمات ارائه خواهد داد.

مهدی مزینانی گفت: هموطنان علاوه بر سایت بقراط می توانند به سایت کلینیک سجاد برای نام نویسی و درخواست نوبت مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1765

به "افتتاح سلامتکده طب سنتی در غرب تهران همزمان با فرا رسیدن میلاد امام رضا (ع)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح سلامتکده طب سنتی در غرب تهران همزمان با فرا رسیدن میلاد امام رضا (ع)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید