رقابت 562 تکواندوکار در سومین دوره مسابقات مجازی تکاوران

به گزارش مجله سفر به کانادا، به گزارش خبرنگاران، سومین دوره مسابقات شبیه سازی کاراته در بخش مبارزه با همکاری هیأت تکواندو استان البرز و باشگاه تکواندو تکاوران و با حضور 562 تکواندوکار از هفت کشور انگلستان، شیلی، هنگ کنگ، ازبکستان، مالزی و هند در خانه تکواندو البرز و مسئولیت مجید نظم ده و متین رحمت پناه و قضاوت داوران استان برگزار شد.

رقابت 562 تکواندوکار در سومین دوره مسابقات مجازی تکاوران

این دوره با رشد بیش از 30 درصدی شرکت کنندگان در شش زمین به صورت زنده و در 11 وزن و 4 گروه سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان برگزار شد که در انتها و در بخش بانوان باران جعفری، هستی پیری، عسل اسلام خواه، رها ابراهیمی، ریحانه مکوندی، نیلوفر الماسی، تسنیم زارعی، صبا قمی، فاطمه عرب، ملینا فیروزی، فاطمه میر منافی، منور مسینایی نژاد، پریا رحمانی، مریم زیلایی، و حدیثه فخرالدینی پیروز به کسب مدال طلا شدند.

حسام اسدی، احسان حسنی، دانیال ابراهیمی، محمد آرشام ربیعی، ابوالفضل ایمانی، علیرضا علی اکبری، رضا رحیمی، علیرضا مشایخی زاده، آریان برزگر، یاسین کامل، محمد جوشن، حسین قدسی، محمد حسین اجاق، محمد رضا یوسفی و جواد محمدی راد نیز در بخش مردان روی سکوی نخست ایستادند.

مجتبی نظم ده سرپرست مسابقات ضمن تشکر از کلیه شرکت کنندگان گفت با توجه به همه گیری کرونا از اردیبهشت ماه با همکاری اعضای تیم تکاوران در عصر جدید و با هدف ایجاد شادی، نشاط و انگیزه در تکواندوکاران این مسابقات را در 10 دوره برگزار نموده ایم. و با توجه به ادامه شرایط احتیاط در سال 1400 نیز برنامه ریزی لازم اجرا شده است و تا انتها شرایط بحرانی در کنار استادان و هنرجویان تکواندو خواهیم بود و البته کرونا افق های تازه ای برای برگزاری مسابقات، حتی پس از بحران کرونا برای ما گشوده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 بهمن 1399 بروزرسانی: 29 بهمن 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1468

به "رقابت 562 تکواندوکار در سومین دوره مسابقات مجازی تکاوران" امتیاز دهید

1 کاربر به "رقابت 562 تکواندوکار در سومین دوره مسابقات مجازی تکاوران" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت 562 تکواندوکار در سومین دوره مسابقات مجازی تکاوران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید