ستاره پرسپولیس؛ در حد مرد سال آسیا

به گزارش مجله سفر به کانادا، فصل 2021 لیگ قهرمانان آسیا در حالی به مراحل نهایی خود نزدیک شده که پرسپولیس هم در جمع هشت تیم برتر آسیا حضور دارد. پرسپولیس مرحله قبلی را با تک گل ستاره خود یعنی مهدی ترابی به سود خود سرانجام داد؛ ستاره ای که در این فصل بی تردید موثرترین بازیکن تیم بوده است.

ستاره پرسپولیس؛ در حد مرد سال آسیا

ترابی در سه بازی مقابل گوآ (دو گل) و استقلال تاجیکستان پیروز به گلزنی شد و در بازی با الریان، الوحده، گوآ 5 پاس گل داد تا نقشی پررنگ در عملکرد هجومی پرسپولیس داشته باشد. نکته جالب اینکه او روی 7 گل از 15 گل قرمز ها نقش آفرینی کرده و آمار 46.6% را دارد.

ستاره شماره 9 پرسپولیس بیشترین تعداد پاس گل را در لیگ قهرمانان آسیا 2021 دارد و همچنین با 22 موقعیت سازی، بیشترین تعداد خلق فرصت را به نام خود زده است. با این حساب مهدی ترابی بی گمان جزو بهترین بازیکنان این فصل ACL است و شاید در صورت صعود شاگردان گل محمدی به مراحل نهایی لیگ قهرمانان، او در میان سه نامزد نهایی توپ طلا هم قرار گیرد.

فصل گذشته مراسم اهدای توپ طلای آسیا به دلیل پاندمی کرونا لفو شد، اما این فصل ای اف سی قول برگزاری این مراسم را داده است. در دو دوره قبلی اکرم عفیف و عبدالکریم حسن از قطر این جایزه را به خود اختصاص دادند و حالا شاید یک ستاره از ایران، نوار توپ طلای قطری ها را قطع کند.

ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 11 مهر 1400 بروزرسانی: 11 مهر 1400 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1840

به "ستاره پرسپولیس؛ در حد مرد سال آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره پرسپولیس؛ در حد مرد سال آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید