توصیه رسانه سعودی به الهلال؛ به پرسپولیس گل زودهنگام بزنید

به گزارش مجله سفر به کانادا، رسانه سعودی در آستانه ملاقات آسیایی الهلال برابر پرسپولیس توصیه ای به این تیم شهر ریاض نموده است.

توصیه رسانه سعودی به الهلال؛ به پرسپولیس گل زودهنگام بزنید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روزنامه المواطن عربستان، طرفداران الهلال منتظر بازی این تیم برابر پرسپولیس با امید درخشش آنها و دریافت بلیت صعود در ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا هستند. این ملاقات از ساعت 21:30 فردا (شنبه - 24 مهر به وقت ایران) در استادیوم امیر فیصل بن فهد شهر ریاض برگزار می گردد.

بر اساس این گزارش، الهلال با راهنمایی لئوناردو ژاردیم پرتغالی امیدوار به نمایش متفاوتی در بازی فرداست و در صورت به ثمر رساندن گل زودهنگام کارش برای رسیدن به پیروزی آسان خواهد شد. به ویژه اینکه با استفاده از وقفه بین المللی رقابت های باشگاهی روی آماده سازی فنی و بدنی خود کار کرد. الهلال در رویارویی با تیم های ایرانی در رقابت های رسمی باشگاهی قاره آسیا آماری عالی ثبت نموده است. این تیم در 40 بازی به 18 پیروزی و 9 تساوی دست یافته و 13 بار بارخته است. الهلال از زمان برگزاری نسخه نو لیگ قهرمانان آسیا از سال 2003 میلادی تا به امروز شش بار با پرسپولیس روبرو شده که در این بین کفه ترازو به نفع آبی های ریاض سنگینی می نماید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 آبان 1400 بروزرسانی: 13 آبان 1400 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1875

به "توصیه رسانه سعودی به الهلال؛ به پرسپولیس گل زودهنگام بزنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیه رسانه سعودی به الهلال؛ به پرسپولیس گل زودهنگام بزنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید