راهنمای خرید تم تولد دخترانه

به گزارش مجله سفر به کانادا، رپرتاژ آگهی - شاید تعریفی ساده از تم تولد، کلیه لوازم مورد نیاز و ضروری مثل لوازم پذیرایی(سفره، پیش دستی لیوان، کارد و چنگال، دستمال سفره و…)، لوازم تزیینی (ریسه، بادکنک، شمع و…)، لوازم مهمانی (کلاه، تاج، نقاب و …) برای برپایی جشن تولد با یک طرح مشخص است. بنابراین در نظر دریافت یک تم جذاب و مرتبط برای جشن می تواند نظم و جذابیت خاصی به جشن ببخشد.

راهنمای خرید تم تولد دخترانه

تم ها انواع مختلفی دارند که برای تولد آقا پسرها، دختر خانم ها، خردسالان، بزرگسالان و حتی مناسبتهای خاص مثل تم یلدا، هالووین، ولنتاین و … می توان تمی منحصر بفرد در نظر گرفت.

در اینجا در مورد تم تولد دخترانه صحبت خواهیم کرد و برخی تم های دخترانه جذاب سورساتان را برای شما معرفی خواهیم کرد تا با توجه به سن و سلیقه دختر خانم خود، بهترین تم تولد دخترانه را از بین تم های سورساتان انتخاب نمایید.

انواع تم تولد دخترانه | سورساتان

دخترها اعضای مهربان و دوست داشتنی خانواده که روحیه حساسی دارند و به جزییات بسیار اهمیت می دهند. این خصوصیات آنها باعث می شود در انتخاب تم تولد برای دختر خانم ها دقت زیای بخرج دهیم. یادتان هست وقتی بچه بودید چقدر منتظر جشن تولدتان بودید. هر دختر بچه به جشن تولدی جالب و بیاد ماندنی نیاز دارد تا حدودی متوجه توجه اطرافیان به خود شود.

در هنگام تدارکات برای تولد شاهزاده خانم خود باید خیلی چیزها را در نظر بگیریم؛ مثلا اینگه سلیقه و علاقه دختر خانمی که میخواهیم برایش تولد بگیریم چیست؟ چه رنگی را بیشتر دوست دارد؟ شخصیت کارتونی یا پرنسس مورد علاقه اش چیست؟

6 تم کارتونی تم تولد دخترانه | سورساتان

تم تولد دختر کفشدوزکی: این تم با رنگ قرمز و خال های مشکی و شخصیت کارتونی لیدی باگ یا دختر کفشدوزکی برگرفته از کارتون میراکلس است که زندگی دو نوجوان اهل پاریس با نام های مارینه ته و ادریان را به تصویر می کشد که در مقابل تهدید های یک موجود شرور، به دو ابرقهرمان به نام های لیدی باگ و کت نویر تبدیل می شوند و از شهر در مقابل تبهکارن محافظت می کنند.

تم تولد دخترانه ال و ال: این تم برگرفته از عروسک های جذاب و شیرین هستند که همیشه برای ماجراجویی آماده اند. رنگ اصلی این تم آبی و صورتی است و طراحی ان بسیار جذاب و بامزه است که بیشتر دختر بچه ها عاشق این تم هستند.

تم تولد دخترانه اسب شاخدار: این تم برگرفته از انیمیشن یونیکورن است که داستان اسب تک شاخی است که در جنگلی سرسبز زندگی میکند. روزی پروانه ای که از آنجا عبور می کند به او می گوید آخرین اسب تک شاخی است که در این دنیا باقی مانده…، این تم از تم های پرطرفدار و دوست داشتنی برای دختر بچه هاست که سورساتان آن را با رنگها جذاب و رنگ اصلی صورتی طراحی کرد است..

تم تولد دخترانه موآنا: تمی جدید و جذاب از سورساتان با رنگ اصلی آبی است. تم موآنا از انیمیشنی با شخصیت اصلی دختری جسور و ماجراجو بنام موآناست که قرار است اولین رییس زن قبیله باشد. جسارت، شجاعت و مهربانی موانا سبب شده خیلی سریع بعنوان شخصیت محبوب و دوست داشتنی در بین دختر بچه ها معروف شود.

تم تولد دخترانه پونی : این تم نیز با رنگ جذاب صورتی الگو برداری از انیمیشن جذابی است که شخصیت های آن را، اسب های کوچک بامزه تشکیل می دهند که در فضایی سرسبز و رویایی با موسیقی و شادی زندگی می کنند که اسب پونی کوچولو شخصیت اصلی این کارتون با نیرویی خاص است.

تم تولد دخترانه کیتی : هلو کیتی یک شخصیت خیالی در قالب گربه ای سفید است که توسط شرکت ژاپنی Sanrio تولید شده است. اولین حضور هلو کیتی بر روی یک کیف پول ژآپنی بود که فروش خوبی پیدا کرد از آن پس این شخصیت بر روی محصولات مختلف بچه ها از جمله اسباب بازی ها، پوشاک، یا در بازی های کامپیوتری ظاهر شد که بسکمک از دختر بچه ها عاشق این عروسک هستند و علاقه خاصی به تم کیتی که با رنگ صورتی توسط سورساتان طراحی و تولید شده دارند.

تم تولد دختر توت فرنگی : این تم تولد برگرفته از انیمیشن جذاب Strawberry Shortcake است که داستان دختری به نام توت فرنگی کوچولو است که به همراه گربه اش کاسترد و سگش پاپ کیک در سرزمین توت فرنگی ها ماجراهای بامزه ای تجربه می کنند؛ رنگ اصلی این تم صورتی است.

محبوب ترین تم تولد دخترانه پرنسسی

تم تولد دختر شایسته: دختر شایسته یا دوشیزه دنیا، یک مسابقه بین المللی زیبایی است که هر سال توسط سازمانی به همین نام برگزار می شود. در آزمون های مسابقه علاوه بر زیبایی ظاهری، معیارهایی چون شخصیت، هوش، روابط اجتماعی، حضور ذهن، حاضر جوابی، توانایی های ورزشی، معلومات عمومی و مهارت و استعداد های ویژه هر یک از شرکت کنندگان مورد توجه قرار میگیرد. بنابراین آرزوی هر دختری است در این مسابقه شرکت و برنده مسابقه باشد و تم دختر شایسته می تواند برای دختر خانم هایی که همچین آروزوی دارند تمی جذاب باشد.

تم تولد سیندرلا: یکی از تم های پرنسسی است که داستان آن را تقریبا همه شنیده اند؛ انیمیشن سیندرلا، داستان دختری زیباست که مسائل زیادی در زندگیش پیش آمده و بعد از مرگ مادرش زیر دست نامادری و دو دختر بدجنسش ظلم فراوان می بیند. نامادری ظالم سیندرلا به او اجازه شرکت در جشن باشکوه برگزیدن عروس خانواده سلطنتی در قصر پادشاه را نمی دهد. پری مهربانی بر سیندرلا ظاهر می شود و او را به کمک جادو، با ظاهری آراسته به جشن می فرستد.

تم تولد فروزن: این تم برگرفته از داستان دو خواهر به نام های السا و آناست که دختران پادشاه شهر آرندل هستند. شاهزاده السا از قدرت جادویی مهار نشدنی برخوردار است که دست به هر چیزی می زند تبدیل به یخ و برف می شود و این مهارت او دردسر بزرگی برایش ایجاد میکند. این تم با رنگ اصلی آبی از تم های جذاب پرنسسی سورساتان است.

تم تولد بالرین : باله نوعی ورزش کششی - نرمشی از رشته های جذاب و پرطرفدار است که نوعی پایکوبی صحنه ای نیز بحساب می آید، حرکات باله نیاز به حد بالایی از انعطاف پذیری و ورزیدگی بدن پایکوبینده دارد. این تم با رنگ اصلی صورتی تمی جذاب برای طرفداران پایکوبی باله است.

تم تولد باربی : باربی نام عروسکی زیبا ساخته شده توسط شرکت اسباب بازی آمریکایی Matel است. باربی ها همیشه به روز و شیک هستند و همیشه روی مد لباس می پوشند. همه دختر بچه ها عاشق عروسک بویژه عروسک های باربی اند. بنابراین این تم با رنگ صورتی می تواند تمی جذاب برای دختر بچه ها باشد.

تم تولد پاریس : تم پاریس با طرح برج ایفل که نماد شهر زیبای پاریس است و طرح دختری با سگش در کنار این برج است. تمی زیبا و جذاب و پرنسسی با رنگ صورتی است.

سوفیا: پرنسس سوفیا دختری دانا و باهوش است که بعد از ازدواج مادرش با پادشاه، در قصر مورد حسادت واقع شده و با مسائل زیادی روبرو می شود. با این وجود تمام تلاش خود را می کند تا خود را با زندگی جدید وفق دهد، تا اینکه پادشاه سوفیا را با یک طلسم جادویی آشنا می کند که سوفیا متوجه می شود دارای قدرتی است که با حیوانات و یک سری جادوگر صحبت و ماجراجویی کند. رنگ اصلی این تم بنفش و برای دختر بچه هایی که عاشق شخصیتهای پرنسسی هستند مناسب است.

علاوه بر تم های کارتونی و پرنسسی دخترانه تم های ساده و جذاب دخترانه دیگری مثل تم صورتی خال سفید، تم فلاور ، تم تاج صورتی، تم تاج طلایی و تم چنل در فروشگاه سورساتان موجود است که بنا به سلیقه و علاقه دختر خانم خود می توانید یکی از آنها را برای جشن تولدی با شکوه در نظر بگیرید و خاطره ای زیبا برا دلبندتان بسازید.

امیدواریم این مطالب کمک شایانی به انتخاب بهترین تم تولد دخترانه برای دختر خانم شما داشته باشد.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 10 دی 1399 بروزرسانی: 10 دی 1399 گردآورنده: canadaro.ir شناسه مطلب: 1379

به "راهنمای خرید تم تولد دخترانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید تم تولد دخترانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید